4

کشورهای اسلامی منطقه باید در مقابل روزمداری و زورمحوری ایستادگی کنند

  • کد خبر : 18676
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

‘محمد جعفر محمدزاده’ روز جمعه در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: نمایشگاه آوردگاهی برای مطبوعات ایران و کشورهای اسلامی است تا بتواند به راه‌حل مشترکی دست یابد. ‘محمد جعفر محمدزاده’ روز جمعه در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: نمایشگاه […]

‘محمد جعفر محمدزاده’ روز جمعه در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: نمایشگاه آوردگاهی برای مطبوعات ایران و کشورهای اسلامی است تا بتواند به راه‌حل مشترکی دست یابد.

‘محمد جعفر محمدزاده’ روز جمعه در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: نمایشگاه آوردگاهی برای مطبوعات ایران و کشورهای اسلامی است تا بتواند به راه‌حل مشترکی برای مقابله با صدای نظام سلطه در جهان دست یابد.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی منطقه باید در مقابل روزمداری و زورمحوری آنها ایستادگی کنند.

رییس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: فضای کنونی نظام سلطه متشکل از سه ضلع سرمایه داری، رسانه و لابی صهیونیست است.

محمدزاده تصریح کرد: در واقع ملت‌های تحت ستم جهان، اخبار دنیا را از نگاه دوربین نظام سلطه می‌بینند و اخبار را از دیدگاه آن ها دنبال می‌کنند.

به گفته این مقام مسؤول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، روزنامه‌نگاران و مطبوعات آزاده جهان باید دست به دست هم دهند تا این نظام سلطه و تک صدایی را از بین ببرند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد توضیح داد: اگر مطبوعات آزاد جهان از کشورهای استعماری بابت لشکرکشی آنها به خاورمیانه و قلع و قمع مردم عراق و افغانستان سوال نکنند سایر رسانه‌ها چنین نخواهند کرد.

محمدزاده با بیان اینکه پرس‌وجو از نظام استبدادی دنیا و بیان واقعیت‌ها یک ضرورت است. ادامه داد: همگرایی رسانه‌های مستقل و آزادی طلب و صلح ضروری است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به تحولات و جنبش‌های بیداری در منطقه اشاره کرد وگفت: بیش از سه دهه از سرنگونی اولین دیکتاتور منطقه با اراده ملت ایران می‌گذرد و در طول این سالها آزادیخواهی آنها الهام‌بخش بسیاری از نهضت‌ها و خیزش‌ها در خاورمیانه بوده است.

محمدزاده یادآور شد: به واسطه آزادی طلبی و مبارزه، نظام سلطه همواره تلاش کرده که به روش های مختلف در مقابل مردم ایران صف‌آرایی کند. به طوری که در سالهای اولیه با تحریک یکی از دست نشانده‌ها، جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ملت ایران به واسطه استقلال‌طلبی و آزادی خواهی و تأکید بر آرمان‌های اسلامی خود، شهدای بسیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس و اقدامات تروریستی تقدیم کرده است با این حال راه خود را ادامه داده است و در مقابل زور محوری آنها ایستادگی کرده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد دستاوردهای تشکیل اجلاس مطبوعات جهان اسلام و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات را مثبت ارزیابی کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها تا دهم آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر