2

از ۴ جلد کتاب در حوزه ی رسانه‌ رونمایی شد

  • کد خبر : 44989
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰

محمدزاده گفت: یک جلد از کتاب شاخص‌های آماری نیز منتشر شده و ما باید هر سال این کتاب را منتشر کنیم زیرا تغییرات مختلفی در حوزه رسانه و مطبوعات اعم از تغییر مدیران مسئول، تغییر هفته‌نامه‌ها به ماهنامه‌ها و بالعکس و … صورت می‌گیرد.

با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات از ۴ جلد کتاب در حوزه رسانه‌ رونمایی شد.

مطبوعات محمد جعفر محمدزاده عصر امروز در آئین رونمایی از این ۴ جلد کتاب گفت: جلد دوم کتاب تیتر یک سال گذشته به صفحه اول مطبوعات و شناسنامه آنها اختصاص داشت.

وی اظهار داشت: همچنین سال گذشته دو جلد از کتاب نوزادگان را منتشر کردیم که مربوط به نشریاتی بود که در سال ۸۸ و ۸۹ منتشر شده بود امسال نیز در نمایشگاه نوزدهم سومین جلد از این کتاب رونمایی می‌شود.

محمدزاده افزود: یک جلد از کتاب شاخص‌های آماری نیز منتشر شده و ما باید هر سال این کتاب را منتشر کنیم زیرا تغییرات مختلفی در حوزه رسانه و مطبوعات اعم از تغییر مدیران مسئول، تغییر هفته‌نامه‌ها به ماهنامه‌ها و بالعکس و … صورت می‌گیرد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد تصریح کرد: همچنین کتاب مطبوعات جهان اسلام زیر نظر دکتر ولایتی در حال تدوین است.

به گزارش خبرگزاری فارس در این مراسم از کتاب های جلد دوم «تیتر یک»، جلد سوم «نوزادگان »، «شاخص‌های آماری مطبوعات و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی» و کتاب «راهنمای نشریات کودک و نوجوان ۹۰ -۹۱» رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر