1

وقتی رونالدو و یارانش عاصی می‌شوند/ مجارها با «کرالی» شگفتی آفریدند

  • کد خبر : 190916
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

نتیجه پرتغال مقابل ایسلند و مجارستان مقابل اتریش باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشیخبرگزاری میزان، شب گذشته دو دیدار از گروه F یورو ۲۰۱۶ برگزار شد که در آن مجارستان با نتیجه ۲ بر صفر بر تیم اتریش غلبه کرد و پرتغال نیز با نتیجه یک بر یک مقابل ایسلند متوقف شد.

تیم مجارستان که کرالی باتجربه را در ترکیب خود می‌دید توانست بر تیم اتریش غلبه کند. کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را داشته باشد، چرا که اتریش بازیکنان سرشناس‌تری نسبت به مجارستان دارد و دیوید آلابا نیز که بازیکن فیکس بایرن‌مونیخ است نمونه بارز این مطلب است.

اتریشی‌ها بازی را بهتر از مجارستان آغاز کردند و بارها روی دروازه این تیم خطرساز شدند. اما مجارستان به مرور زمان بازی بهتری انجام داد و توانست در نیمه دوم بر بازی مسلط شود. نکته‌ای که در این بازی به چشم خورد تعداد پاس‌های اشتباهی بود که بازیکنان دو تیم مرتکب شدند. بدون شک این بازی جزو بازی‌هایی بود که کیفیت آن در حدو اندازه مسابقاتی همچون یورو نبود و سطح کلاس پایین‌تری نسبت به این مسابقات داشت.

تساوی پرتغال مقابل تیم بی‌نام و نشان ایسلند از جمله نتایجی بود که شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشت. در این دیدار ایسلندی‌ها بازی بدون ترسی از خود به نمایش گذاشتند و مقابل بازیکنان بزرگی همچون رونالدو و نانی عملکرد خوبی داشتند. با این حال پرتغالی ها فرصت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست دادند که در این بین واکنش‌های دروازه‌بان ایسلند نیز در تساوی این تیم با پرتغال بی‌تاثیر نبود. رونالود که انتظار می‌رفت در این دیدار ستاره میدان باشد نتوانست کار خاصی انجام دهد تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و یکی از شگفتی‌های یورو ۲۰۱۶ رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190916

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر