1

وقتی پشت یک تاجر پنهان می شوند/ خودتان چه کار کرده اید آقای تاج؟

  • کد خبر : 198969
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

معلوم نیست اسپانسر پیدا شود یا نه! سال هاست فوتبال این کشور را بر مبنای «اعطای محبوبیت و گرفتن پول» اداره می کنند، فدراسیون فوتبال تیم اول آسیا دست به دامان یک بیزینس من است، احسنت به این مدیریت نوین!

بانک ورزش – مهدی تاج در صحبت های جالب خود گفته تا زمانی که هدایتی را داریم هم پاداش ها را می دهیم و هم بازی ها رایگان است، او در ادامه گفته: معلوم نیست اسپانسر پیدا شود یا نه! سال هاست فوتبال این کشور را بر مبنای «اعطای محبوبیت و گرفتن پول» اداره می کنند، فدراسیون فوتبال تیم اول آسیا دست به دامان یک بیزینس من است، احسنت به این مدیریت نوین!

درباره دلایل حمایت حسین هدایتی از فوتبال ایران حرف و سخن ها بسیار است، فوتبال این کشور هدایتی و استیل آذین را برند کرده و او را از مالیات معاف کرده است بنابراین حالا حالاها هدایتی باید برای این فوتبال هزینه کند، چه کسی از مطرح و محبوب شدن بدش می آید؟

اگر قرار بود هدایتی و هدایتی ها هزینه های تیم ملی را تامین کنند پس کمیته بازاریابی یا کمیته های اقتصادی در فدراسیون چه کار می کنند؟ چرا از بیت المال حقوق می گیرند وقتی قرار است یک نفر دلش به حال مان بسوزد و پول بدهد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=198969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر