2

مهاجری: حق میداوودی نبود بیرون باشد؛ شرایط جذبش را نداریم

  • کد خبر : 200541
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

سرمربی پدیده گفت: بازگشت رضا حقیقی به خودش بستگی دارد اما این بازیکن با یک هفته و ده روز بازنخواهد گشت.

رضا مهاجری در گفت و گو با کاپ، درباره شایعه جذب میلاد میداودی اظهار داشت: میلاد بازیکن شایسته ای است. حقش نبود که الان بیرون باشد و می توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد و واقعا متاسفم. امیدوارم هرچه سریعتر در میادین حضور پیدا کند. اما اگر پیش از هفته چهارم با ما در این باره صحبت می شد می توانستیم برای جذبش اقدام کنیم اما الان به گونه ای است که شرایط جذب میلاد را نداریم.

وی درباره آخرین وضعیت رضا حقیقی خاطرنشان کرد: رضا تمرینات خودش را با جدیت تمام در کنار ما انجام می دهد. خودش می داند که فرصت های خوبی را از دست می دهد و با یک هفته و ۱۰ روز نمی تواند برگردد. با این حال ما اهل سیاه نمایی نیستیم و می گوییم که همه چیز به خود رضا بستگی دارد. او اگر بتواند خودش را به شرایط ایده آل برساند به این دلیل که در پستش به بازیکن احتیاج داریم با او قرارداد خواهیم بست.

سرمربی پدیده درباره افت تیمش بعد از تعطیلات لیگ و متحمل شدن دو شکست متوالی اذعان داشت: شما نگاه کنید تیم هایی مثل ما، نفت آبادان و پرسپولیس و…. که زود تمرینات پیش فصل خود را آغاز کردند بعد از تعطیلات به وجود آمده در لیگ با چه افتی در نتیجه گیری مواجه شدند. از آن طرف تیم هایی که به هر دلیلی کارشان را دیر آغاز کردند بعد از تعطیلات لیگ بهترین نتایج را کسب کردند. با این حال ما باید سریع تر به شرایط آرمانی برگردیم. مقابل فولاد هم علی رغم شایستگی نعیم سعداوی و تیمش نباید می باختیم.

وی در ادامه افزود: ما روی یک غفلت به آنها پنالتی دادیم در حالی که برتری عدد ۵ به یک به سود ما بود. با این حال تمام تمرکزمان روی بازی با نفت آبادان است تا بتوانیم به برتری برسیم. فراموش نکنید ما در شش بازی قبلی چهار بار در خارج از خانه به میدان رفتیم.

سرمربی پدیده درباره غایبین تیمش در بازی برابر نفت آبادان تصریح کرد: مهرداد کفشگری قطعا به این دیدار نخواهد رسید و انشاالله او را در بازی بعد از تعطیلات خواهیم داشت. حمزه خذیراوی هم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود دیروز از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و امروز مشخص می شود که به دیدار مقابل نفت آبادان می رسد یا خیر.

مهاجری در پایان گفت: دوباره تعطیلات لیگ از راه خواهد رسید ولی این بار فدراسیون اعلام کرده قرار است بازی های جام حذفی برگزار شود و اگر این طور باشد به نفع ما خواهد بود و تیم از لحاظ بدنی دوباره دچار افت نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر