4

سلفی حامد کمیلی با هواداران اصفهانی اش در یک شب فراموش نشدنی +تصویر

  • کد خبر : 204668
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۲۷

او هم چنین در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه ۱۳۹۰، بار دیگر عذرخواهی کرد. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت: “حامد جان منظورت فیلم پایان نامه بود؟” کمیلی در پاسخ گفت:” آقای رشید پور مردم ما اینقدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت میخوام.

حامد کمیلی سلفی حامد کمیلی با هواداران اصفهانی اش در یک شب فراموش نشدنی +عکس

حامد کمیلی بازیگر فیلم سینمایی “سیانور” که این روزها روی پرده سینما هاست، عکس سلفی خود با هوادارن اصفهانی اش را در اینستاگرامش منتشر کرد. سلفی حامد کمیلی با هواداران اصفهانی اش را می توانید در ادامه ببینید:

 

 

سید حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می‌باشد، که جایزه اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می‌کنند. در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می‌کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه‌مند است.

 

از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد، وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد. بازی او در فیلم «پایاننامه» که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می‌نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعهٔ ایرانی قرار گرفت.

 

حامد کمیلی در دی ماه ۱۳۹۰، در برنامه هفت با مجری گری فریدون جیرانی به گفتگو نشست. کمیلی در بخش پایانی این مصاحبه گفت: «الآن فرصتی هست که من از مردم عذرخواهی بکنم چون فیلم‌هایی از من دیدند که از من انتظار نداشتند. در یک سال اخیر فرصتی پیش آمد که من کارنامه کاری ام را در این مدت مرور کنم. در این مدت من فیلم‌هایی بازی کردم. ممکن هست انتخاب‌های من غلط بوده یا شرایط دیگری پیش آمده باشد.»

 

او هم چنین در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه ۱۳۹۰، بار دیگر عذرخواهی کرد. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت: “حامد جان منظورت فیلم پایان نامه بود؟” کمیلی در پاسخ گفت:” آقای رشید پور مردم ما اینقدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت میخوام.

 

حامد کمیلی بازیگر مجموعه های پر مخاطبی همچون اغما، پیامک از دیار باقی، پرده نشین و پروانه دراینستاگرام خود نوشت: “یه شب فراموش نشدنی دم همه اصفهانیای با محبت گرم”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر