1

اختصاصی/با رفع ایرادات لایحه برنامه ششم می‌توان به چابک‌سازی دولت کمک کرد

  • کد خبر : 207365
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در صورت رفع ایرادات دولت نسبت به لایحه برنامه ششم می‌توان به چابک سازی آن کمک کرد، گفت: اما دولت لایحه بودجه را همانند سال‌های گذشته به صورت سنتی نوشته و این مدل مشکلی را از دولت حل نمی‌کند.

“کاظم دلخوش” سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با بیان اینکه کوچک‌سازی دولت یعنی در کنار کاهش حجم دولت باید از لحاظ منابع نیز تقویت شود، گفت: اگر دولت از یک سو هزینه‌های خود را کاهش داده و از طرف دیگر منابع‌اش را در بودجه افزایش دهیم می‌توان ادعا کرد که کوچک‌سازی و چابک‌سازی دولت انجام شده است.

دلخوش با اشاره به اینکه اگر اصلاحات مدنظر دولت در لایحه برنامه ششم صورت بگیرد می‌توان به چابک‌سازی آن تا حدودی کمک کرد،افزود: لایحه بودجه هم باید در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان اعلام داشت که آیا چابک‌سازی دولت در بودجه قرار داده شده است یا خیر.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: اگرچه از دیدگاه بنده لایحه بودجه به صورت سنتی مانند سال‌های قبل نوشته شده، روش‌های سنتی مشکلی را از دولت حل نمی‌کند زیرا تنها بر اساس آرزوها و پیش‌بینی ‌ها تدوین می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر