1

انتشار بلوتوثی عکس های غیر اخلاقی آقای کاندیدا در شمال کشور

  • کد خبر : 21822
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳

در این عکس که به صورت وسیع در گوشی های تلفن همراه شهروندان این شهر شمال کشور انتشار یافته و هنوز بین اهالی منطقه بلوتوث می شود، آقای “م” با وضعیتی زننده در حال قماربازی است. در توضیحات این عکس گفته شده که تصویر فوق در منزل این کاندیدا در تهران و حدود چهار سال […]

در این عکس که به صورت وسیع در گوشی های تلفن همراه شهروندان این شهر شمال کشور انتشار یافته و هنوز بین اهالی منطقه بلوتوث می شود، آقای “م” با وضعیتی زننده در حال قماربازی است.

در توضیحات این عکس گفته شده که تصویر فوق در منزل این کاندیدا در تهران و حدود چهار سال قبل گرفته شده و افراد دیگری نیز حضور داشته اند  که آن افراد توسط منتشرکنندگان عکس حذف شده اند.

انتشار بلوتوثی این عکس به مبحث روز شهرستان آستارا تبدیل شده و موجب افت شدید محبوبیت این داوطلب انتخاباتی مجلس نهم شده و او اعتماد به نفس خود را برای ورود جدی به عرصه رقابت انتخاباتی از دست داده و حتی با گریه در جمع هواداران خود در محفل انتخاباتی خانگی این اقدام را ناجوانمردی خوانده است.

طرفداران آقای “م” این اقدام را به هواداران نماینده فعلی این شهر و یکی از داوطلبان انتخابات پیش رو، نسبت  می دهند اما آنها انتشار این عکس را کار یکی از دوستان و معتمدان سابق کاندیدای مذکور عنوان می کنند. به گزارش قاصد، البته بسیاری معتقدند این عکس جعلی و ساختگی است اما با این حال تاثیر زیادی روی محبوبیت آقای “م” گذاشته است.

هرچه هست، باید مراقب بود تا فضای انتخاباتی کشور دست مایه سودجویان نشده و اعتماد مردم به کاندیداهای انتخابات بدون دلایل موجه زیر سوال نرود.قاصد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر