2

«محسن شریفی» به عنوان معاون مدیرکل دفتر موسیقی منصوب شد

  • کد خبر : 22645
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵

محسن شریفی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس روابط عمومی و روزنامه‌نگاری در برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است.

سیدمحمد میرزمانی در حکم معاون خود آورده است: نظر به سوابق ارزشمند، تجربه، تعهد و بیش از یک دهه فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر به عنوان معاون دفتر موسیقی منصوب می‌شوید.

مدیرکل دفتر موسیقی در بخش دیگری از حکم خود خطاب به محسن شریفی نوشته است: امیدوارم با یاری پروردگار یکتا، تعامل سازنده با همکاران این حوزه و هنرمندان فرهیخته حوزه موسیقی بتوانیم زمینه‌های مناسب برای ارتقاء و توسعه فعالیت‌های هنری بخصوص حوزه موسیقی را بیش از پیش فراهم سازیم.

محسن شریفی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس روابط عمومی و روزنامه‌نگاری در برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است.
مدیریت روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی، مدیرکمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چندین جشنواره و نمایشگاه‌های بین‌المللی، مدیر اطلاعات و اخبار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول راه‌اندازی نشریه فرهنگ ایثار و شهادت بخشی از فعالیت و مسئولیت‌هایی است که وی پیشتر برعهده داشته است.
دبیری دومین جشنواره موسیقی معلولان کشور نیز از دیگر مسئولیت‌های پیشین شریفی بوده است. شریفی از سال ۱۳۷۳ در بخشهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر