1

چطور زندگی را جالب‌تر و سرگرم کننده‌تر کنیم؟

  • کد خبر : 228879
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

زندگی قرار بوده جالب و سرگرم کننده باشد اما اگر زندگی شما نه جالب است نه سرگرم کننده، پس حتماً یک جای کار می­لنگد . اما نگران نباشید، هنوز هم وقت برای درست کردن شرایط وجود دارد. شما هنوز جوان هستید هنوز خیلی کارها هست که می­نوانید انجام دهید. در این مطلب ما قرار نیست به شما دروغی بگوییم، چرا که زندگی به دلایل مختلف می­تواند کسل کننده باشد اما ما قرار است به شما نشان بدهیم که اگر زندگی­تان کسل کننده است چه چیزهایی را باید تغییر دهید در واقع کار از کجا می­لنگد.

تصویر چطور زندگی را جالب‌تر و سرگرم کننده‌تر کنیم؟

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، لازم نیست که حتما برای سرگرم کننده کردن زندگی پول زیادی خرج کنید یا آدم مشهوری باشید، بلکه شما می­توانید %۱۰۰ خودتان باشید.

با زندگی­تان مثل یک فیلم کمدی برخورد کنید

درست است که همیشه نمی­توان همه چیز را به شوخی گرفت اما ما واقعاً زندگی را خیلی جدی گرفته‌­ایم ! دفعه­‌ی بعد که اتفاق آزاردهنده‌­ای در محل کار برایتان پیش آمد یک قدم عقب بروید و تظاهر کنید که در سینما هستید و این صحنه را در یک فیلم دیده‌­اید ! مطمعئناً خنده‌تان خواهد گرفت .

مهارت جدیدی یاد بگیرید

یک راه آسان برای جالب کردن زندگی یاد گرفتن مهارت­‌های جدید است. این مهارت­‌ها می­توانند هر چیزی باشند. اما برای اینکه جالب و سرگرم کننده باشند باید چیزی باشند که شما به آن علاقه دارید .

وبلاگ راه اندازی کنید

راجع به چیزی که به آن علاقه دارید و می­دانید دیگران هم از خواندن مطالب مرتبط با آن لذت خواهند برد وبلاگ نویسی کنید.

به یک شهر جدید بروید

اگر زندگی­تان کسل کننده شده شاید وقت آن رسیده که محیط جدیدی را تجربه کنید. نقل مکان کنید . برای مدتی به یک جای جدید بروید . اما وقتی جای جدید رفتید نروید مدام در خانه بنشینید! شهر را بگردید، جاهای مختلف آن را ببینید، با افراد جدید آشنا شوید و از این جور کارها .

شغل­تان را رها کنید

اگر از لحاظ اقتصادی و مالی مشکلی ندارید که شغل­تان را ترک کنید و به دنبال رویاهایتان بروید حتماً این کار را بکنید .

اهداف­تان را یادداشت کنید

زندگی واقعاً معنایی نخواهد داشت مگر اینکه ما اهدافی را برای خودمان تعیین کنیم . آخر هفته‌­ها مدتی را صرف نوشتن اهدافی که شما را به هیجان وا می­دارد کنید. شاید بهتر است کمی وقت صرف کنید و آینده‌­ی عالی­تان را برای خودتان تجسم کنید و بعد در راه رسیدن به اهداف­تان سرگرمی را تجربه کنید.

همیشه سعی کنید افراد جدید را ملاقات کنید

اغلب، جالب­ترین و سرگرم کننده ترین چیز در زندگی مردم هستند. در واقع منظور دوستان­مان هستند ! اگر فکر می­کنید دوستان‌تان هم خسته و کسل هستند و دیگر مثل آن اوایل حال و حوصله ندارند سعی کنید با افراد جدید آشنا شوید . به جاهای جالب بروید یا مثلاً در اینترنت با دیگران آشنا شوید .

کار متفاوتی انجام دهید

کاری انجام دهید که روال و روتین شما را از بین می­برد . اگر همیشه به یک رستوران می­روید و یک نوع غذا را سفارش می­دهید می­توانید این بار به رستورانی جدید بروید و یک غذای دیگر را سفارش بدهید .

مسافرت کنید

آیا همیشه دوست داشتید مسافرت کنید اما هیچ وقت فرصت آن پیش نیامده ! خب حالا وقتش است ! شاید مسافرت راحت­ترین راه برای جالب و سرگرم کننده کردن زندگی باشد و اوضاع وقتی خیلی جالب می­شود که پول ماندن در هتل را نداشته باشید ! چرا که اینطوری می­توانید با آدم­های بیشتری آشنا شوید . سعی کنید دنیا را کاوش کنید !

شما چه راه دیگری برای جالب‌ کردن و سرگرم‌کننده‌تر کردن زندگی به ذهنتان می‌رسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228879

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر