2

ادعای استقلالی‌ها درست نیست/ قرار نیست تا ابد در پرسپولیس بمانم

  • کد خبر : 235856
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست من تا ابد در پرسپولیس بمانم و باید فضای کار مهیا باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست من تا ابد در پرسپولیس بمانم و باید فضای کار مهیا باشد.
علی اکبر طاهری طاهری: ادعای استقلالی‌ها درست نیست/ قرار نیست تا ابد در پرسپولیس بمانم

علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شما جمعیت را دیدید. همین یک هیجان مضاعف بود. بازی خوبی بود. هر دو تیم زحمت کشیدند. به هواداران و تیم تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه بلیت‌های زیادی فروخته شده و تعدادی هوادار نتوانستند به ورزشگاه بیایند، اظهار داشت: طبق سهمیه و برنامه‌ای که بود بلیت فروختیم. متاسفانه در برخی فضاها اطلاع رسانی غلط شد مبنی بر اینکه بلیت هست با وجود اینکه شب گذشته در برنامه سیما آقای فتاحی گفت بلیت‌ها فروخته شده و به ورزشگاه نیایید. خبررسانی هم از باشگاه صورت گرفت و سازمان لیگ نیز گفت بلیت‌ها تمام شده اما باز هم مطلب جوری جلو می‌رفت که دوستداران برای تماشا می‌آمدند.

طاهری تاکید کرد: عزیزان یگان ویژه هم زحمت کشیدند. هواداران زیادی نیز از شهرستان آمدند. امیدوارم روز به روز بهتر عمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها مدعی بودند به آنها بلیت داده نشده، خاطرنشان کرد: این درست نیست. آمار را در سایت می‌گذاریم. ما آمار تعداد بلیت‌هایی که در شعب بانک کوثر به واسطه کارت هواداری یعنی ۴۴۰۰ تا فروخته شده است. ۵۲ هزار مورد از طریق مردم معمولی خریداری شده است. متاسفانه فضاسازی شده است. من دیدم یکسری دوربین که باید صداقت را رعایت می‌کردند، نکردند. تاسف خوردم از این شرایط. شما می‌بینید این حرف‌ها پخش می‌شود. حتی دیدید هواداران استقلال در ورزشگاه بودند.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعاتی مطرح شده مبنی براینکه قبل از بازی اعلام شد به دلیل عدم اجازه برای تامین مسائل مالی شما می‌خواهید استعفا بدهید، تصریح کرد: مسائل مالی و شرایط کار کردن بحث‌های جداگانه است. فضای کار باید مناسب باشد. ما منتخب مجمع و هیات مدیره هستیم. اگر مجمع صلاح نداند و طبق اتفاق نظر و اهداف شخص دیگری می‌آید. قرار نیست تا ابدالدهر بمانم. نماندم هم شما خیلی نگران نباشید.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا جواب شما دوپهلو نیست؛ گفت: بحث استعفا نیست. شرایط کاری باید مهیا باشد. انشالله که مهیا باشد و من باشم.

طاهری در ادامه صحبت‌هایش درباره دربی گفت: دربی همیشه حساسیت خود را دارد. یک خطا ممکن است در هر بازی باشد اما در نهایت اینکه این برد مبارک هواداران باشد.

وی درباره شرایط برانکو مبنی بر اینکه گفته بودید بعد از دربی نتیجه مذاکرات را می‌گویید، عنوان کرد: الان دربی تمام شده است. ما مذاکراتی داشتیم. نقطه نظرات را پیاده کنیم و انشالله بتوانیم تمدید کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235856

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر