2

شترسواری شگفتی سازان اروپا در خلیج فارس +تصویر

  • کد خبر : 236935
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

شگفتی سازان این سال های فوتبال اروپا بعد از صعود شیرین به جام جهانی روسیه این روزها در حاشیه خلیج فارس مشغول خوشگذرانی و بازی های تدارکاتی هستند.

شگفتی سازان این سال های فوتبال اروپا بعد از صعود شیرین به جام جهانی روسیه این روزها در حاشیه خلیج فارس مشغول خوشگذرانی و بازی های تدارکاتی هستند.
به گزارش  افق نیوز، ایسلندی ها بعد از حضور موفق در جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ این بار هم در ادامه شگفتی سازی های خود موفق شدند بالاتر از بسیاری از تیم های بزرگ و سرشناس اروپایی جواز صعود به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ را کسب کنند.
تیمی که نماینده کشوری کم جمعیت در اسکاندیناوی است با آن تشویق های جالب توجه چند سالی هست به سوژه اول رسانه ها تبدیل و به نوعی نماد فوتبال اسکاندیناوی نیز لقب گرفته است. ایسلندی ها که برای حضور در تورنمنت سه جانبه دوحه راهی قطر شده اند در همان روزهای ابتدایی با حضور در حاشیه خلیج فارس و سواحل دوحه به استراحت و خوشگذرانی پرداختند.
بنا به نوشته مطبوعات ایسلند جذاب ترین تفریح ملی پوشان ایسلندی شترسواری در سواحل دوحه بود ضمن این که حضور در رستوران های سنتی و خورن انواع غذاهای عربی و … نیز روزها و ساعات خوشی را برای شگفتی سازان اروپایی در حاشیه خلیج فارس رقم زده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236935

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر