3

به مردم قول می‌دهم که این تیم در لیگ می‌ماند و نگران سقوط تیم نباشند

  • کد خبر : 240480
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

متأسفانه با مصدومیت دو بازیکن دیگرمان در نیمه اول، با شرایط سخت‌تری مواجه شدیم، با این‌حال جوانانمان تمام تلاش خود را کردند ولی همان‌طور که گفتم نتوانستند از پس استقلال آماده بربیایند.

افق نیوز، استقلال خوزستان در روزی که چند مهره‌ی اصلی خود را در اختیار نداشت، نتوانست از پس استقلال تهران سرحال بربیاید و شکست سنگینی را متحمل شد.

عبدالله ویسی در صحبت‌های خود پس‌ از این دیدار اظهار کرد: استقلال تهران در بهترین شرایط خود قرار دارد و نتایج بسیار خوبی را در هفته‌های اخیر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم گفت: متأسفانه با مصدومیت دو بازیکن دیگرمان در نیمه اول، با شرایط سخت‌تری مواجه شدیم، با این‌حال جوانانمان تمام تلاش خود را کردند ولی همان‌طور که گفتم نتوانستند از پس استقلال آماده بربیایند.

ویسی بیان کرد: این جوانان نوید آینده خوبی را برای استقلال خوزستان می‌دهند ولی تأکید می‌کنم به جذب بازیکنان جدید نیاز داریم و باید تیم خود را تقویت کنیم تا بخصوص در جام حذفی با موقعیت خوبی که پیدا کرده‌ایم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی افزود: به مردم قول می‌دهم که این تیم در لیگ می‌ماند و نگران سقوط تیم نباشند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره جذب بازیکن جدید گفت: متأسفانه اغلب بازیکنانی که می‌خواهیم درخواست پول نقد دارند زیرا سابقه روشنی از اینجا در ذهن ندارند ولی سعی می‌کنیم حداقل از بازیکنانی که بیرون از لیگ بوده‌اند استفاده کنیم و من تخصص بازی گرفتن از بازیکنان باتجربه رادارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر