1

سلطانی فر: امیدوارم با حضور رئیس فیفا موضوع میزبانی باشگاه های ایران حل شود

  • کد خبر : 245705
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

برنامه های مفصلی از سوی فدراسیون فوتبال برای این سفر تنظیم شده که شامل یکسری ملاقات ها و دیدارها است. همچنین، مباحثی از جمله میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که چند سالی است به دلیل ابهامات کنفدراسیون آسیا و فشارهای برخی کشورها به وجود آمده در ملاقات ها مطرح خواهد شد.

به گزارش افق نیوز، «مسعود سلطانی فر» امروز (دوشنبه) در همایش انتخاب برترین های اخلاق ورزش کشور در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا درباره سفر رئیس فیفا به کشورمان و محورهای گفت وگوی وی با مقامات، تصریح کرد: «جیانی اینفانتینو» برای کمک به رشد و توسعه فوتبال به کشورهای مختلف سفر می کند.
سلطانی فر که به سوال خبرنگار ایرنا پاسخ می داد، افزود: برنامه های مفصلی از سوی فدراسیون فوتبال برای این سفر تنظیم شده که شامل یکسری ملاقات ها و دیدارها است. همچنین، مباحثی از جمله میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که چند سالی است به دلیل ابهامات کنفدراسیون آسیا و فشارهای برخی کشورها به وجود آمده در ملاقات ها مطرح خواهد شد.
وزیر ورزش تصریح کرد: امیداورم در سفر این مقام عالیرتبه فوتبال جهان به کشورمان در کنار محورهای کلی که می تواند از طریق فیفا به سود رشد فوتبال ایران باشد، این موضوع هم مورد بحث جدی و بررسی قرار گیرد و با دخالت «اینفانتینیو» مسائل میزبانی باشگاه های ایرانی حل کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245705

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر