2

یک بار گفته‌ام کسی جرات ندارد در ایران به آدم‌های سیاسی گیر بدهد

  • کد خبر : 27514
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵

متاسفانه برخی آدم‌ها با عوام فریبی سعی می‌کنند با اجرای چنین برنامه‌هایی به آرمان‌هایی که از روز اول باعث انقلاب شد خدشه وارد می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه “نمی‌توانم خیلی از حرف‌ها را بزنم و بگذارید روی دلم بماند”، گفت: آقای وزیر ارشاد و یا آن کارگردانی که برای همه چیز مصاحبه می‌کنند، امروز کجا هستند.

 علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار راه آهن شهرری – داماش گیلان که عصر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان مطلب فوق افزود: این بازی یکی دیگر از فینال‌های ماست که باید آن را برگزار کنیم. متاسفانه در بازی رفت با شرایط بدی به تیم داماش باختیم و سعی داریم در بازی فردا با ارائه یک بازی خوب به پیروزی دست یابیم.

وی ضمن ابراز اطمینان از اینکه بازی با داماش یکی از بازی‌های سخت تیم راه آهن بوده و به نتایج قبلی تیم داماش هم توجهی نمی‌کند، افزود: داماش بازیکنان خوبی دارد و یکی از بهترین دوستان من مهدی تاتار سرمربی این تیم است. آرزوی قلبی من این است که به غیر از بازی فردا آنها در سایر بازی‌ها موفق بوده و از این وضعیت نجات پیدا کنند.

سرمربی تیم راه‌آهن با اشاره به فشردگی بازی‌ها ادامه داد: ما در این مدت نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم. دیروز و امروز برنامه آماده سازی را پیگیری کرده و در تلاشیم با انگیزه و روحیه بالا به سومین برد پی در پی خود در لیگ برتر دست یابیم.

وی ادامه داد: به دلیل فشردگی بازی‌ها و خرابی زمین‌ها بازیکنان مصدوم زیادی داریم که برخی از آنها در بازی با فجر جزو بهترین‌ها بودند. البته ما جایگزین‌های خوبی هم داریم و سعی می‌کنیم آماده‌ترین و بهترین بازیکنان را به میدان بفرستیم.

دایی از اعلام نام بازیکنان مصدوم تیم راه آهن امتناع ورزید و تاکید کرد:‌ ما دو بازی مهم پیش از تعطیلات لیگ برابر داماش و نفت آبادان پیش رو داریم. البته همه بازی‌های ما مهم هستند ولی بازی با داماش می‌تواند سکوی پرتاب تیم باشد و ما را از جمع تیم‌های قعرنشین جدول جدا کند. ضمن اینکه این سه امتیاز فاصله ما را با تیم‌های رده پایین زیاد می‌کند و می‌توانیم با اعتمادبه‌نفس بیشتر و خیال آسوده‌تر در ادامه مسابقات به میدان رفته و فصل را با موفقیت بیشتری به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه تمام سعی ما این است در جدول رده بندی لیگ به رتبه تک رقمی دست یابیم، ادامه داد: من می‌خواهم در رده‌های پنجم تا هشتم قرار بگیریم. تمام سعی و تلاش ما این است که انشاء‌الله با کمک خدا و همت بچه‌ها به این هدف دست یابیم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان در مورد قانون منع استفاده از دروازه‌بانان خارجی در لیگ برتر تصریح کرد: همیشه گفته‌ام به غیر از امارات در همه جای دنیا از دروازه‌بان خارجی در لیگ استفاده می‌کنند. آمدن دروازه‌بان‌های خوب خارجی به پیشرفت بیشتر دروازه‌بان‌های ما کمک و حس رقابت را بیشتر خواهد کرد.

وی در این خصوص اضافه کرد: نمی‌دانم این چه قانونی است که در لیگ یک از دروازه بان خارجی استفاده می‌کنیم اما در لیگ برتر نه. به نظر من باید برعکس این اتفاق رخ دهد. جوانان ما باید در لیگ یک تجربه لازم را به دست آورند تا روزی در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشند اما متاسفانه این مسئله برعکس است. نمی دانم این تصمیم از کجا آمده در حالی که همه می‌دانند بازیکنان پله و پله باید پیشرفت کنند و از لیگ ۲ به لیگ یک و از آنجا به لیگ برتر بیایند. دروازه‌بان‌ها باید کلاس آموزشی فشرده در لیگ یک ببینند و پس از آن به لیگ برتر بیایند.

دایی در مورد فشردگی مسابقات هم گفت: این موضع برای همه هست. ضمن اینکه ما حرفه‌ای نیستیم که بخواهیم بگوییم این اقدام حرفه‌ای است یا نه. به غیر از آزادی ورزشگاه‌های دیگر ما امکانات لازم برای برگزاری مسابقات را ندارند. این فشار برای همه تیم‌ها وجود دارد و حداقل ظلمی که صورت می‌گیرد برای همه است. شاید سازمان لیگ چاره دیگری نداشته باشد من به آنها حق می‌دهم زیرا زمان اتمام و شروع مسابقات مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه دوست دارد مسابقات در فصل‌های خوب سال برگزار شود، افزود: ما باید مسابقات را بهار شروع کرده و بازی‌های فشرده خود را در تابستان برگزار کنیم اما این اتفاق در زمستان که کیفیت زمین به علت بارندگی و مسایل دیگر پایین می‌آید باید بازی‌ها را در چنین زمین‌هایی برگزار کنیم که همه این مسائل دست به دست هم داده و باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود.

سرمربی تیم راه‌آهن با اشاره به اینکه چرا در تابستان که همه تعطیل هستند و برای تماشای مسابقات می‌توانند به ورزشگاه بیایند لیگ برگزار نمی‌شود، افزود: در خیلی از کشورها مسابقات طبق قوانین فیفا برگزار می‌شود اما در کشورهایی مانند استرالیا و ژاپن براساس شرایط آب و هوایی زمان برگزاری رقابت‌ها تغییر می‌کند. وقتی ما در زمستان امکان برگزاری بازی و تمرین را نداریم و با اندکی بارندگی دچار مکافات می‌شویم که چطور بازی کنیم، چرا بازی‌ها را در تابستان که زمین‌ها بهتر و سرسبز هستند برگزار نمی‌کنیم؟

دایی در مورد اتفاقی که روز گذشته در جریان جشنواره فیلم فجر توسط یک گروه فرانسوی رخ داد، تصریح کرد: یک بار گفته‌ام کسی جرات ندارد در ایران به آدم‌های سیاسی گیر بدهد. در اینجا همه چیز آزاد است به غیر از صحبت سیاسی. هر کاری دوست دارید می‌توانید انجام دهید اما نباید وارد سیاست شوید. متاسفم برای افرادی که در دهه فجر چنین برنامه‌هایی را ایجاد می‌کنند، کسانی که نمی‌دانند دهه فجر و انقلاب چه بوده است.

وی صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: یک عده ظاهر خود را آنچنان درست کرده که انگار ۲۰۰ سال است، عبادت می‌کنند. متاسفانه برخی آدم‌ها با عوام فریبی سعی می‌کنند با اجرای چنین برنامه‌هایی به آرمان‌هایی که از روز اول باعث انقلاب شد خدشه وارد می‌کنند.

سرمربی تیم راه آهن با بیان اینکه در کجای دین ما چنین مسائلی است و من متاسفم در این مملکت که ما آن را جمهوری اسلامی می‌گوییم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد در مورد احتمال شکایتش از این افراد تصریح کرد: چه شکایتی؟ آخرش چه می‌شود؟ این گروه فرانسوی چنین کاری انجام داده که این مسئله بی کفایتی مسئولان ما را به اثبات می‌رساند که فقط به هر عنوانی می‌خواهند پشت میزها قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: در خارج اگر کسی برای مملکتش زحمت بکشد آن را روی چشمشان قرار می‌دهند اما متاسفانه در مملکت ما می‌خواهند یک چیزی در زندگی‌مان پیدا کرده و ما را خراب کنند. مطمئنا ارزش اعتبار انسان‌ها را خدا می‌دهد و هیچ بنی بشری نمی‌تواند چیزی را که خدا داده از انسان بگیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به این مسئله که روز به روز بیشتر از این اتفاقات دلش می‌گیرد ادامه داد: این آدم‌ها مانند کف‌های روی رودخانه بوده که با آب می‌روند اما همیشه سنگ‌های درشت می‌ماند. من خودم را مدیون مردم دانسته و تا روز آخری که باشم با آنها خواهم بود من مردم را می‌بینم که چگونه با من برخورد می کنند و در بدترین شرایط پشت سر من هستند.

وی افزود: مردم بیشتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها را می‌دانند برخی از مسئولان فقط میز را چسبیده و دوست ندارند به هیچ عنوان از پشت آن بلند شوند. ما اگر صحبت کنیم هزار چیز می‌گویند اما نمی‌دانم امروز وزیر ارشاد که همیشه مصاحبه می‌کند و یا کارگردانی که در خصوص همه مسائل صحبت کرده هزار مدل حرف زده و خودش را انقلابی می‌داند الان کجا هستند. چرا یکی از آنها صحبت نمی‌کند؟ موقعی که آدم‌ها این گونه دور هم جمع شوند یک گروه فرانسوی هم در تئاتر خود چنین اقدامی می‌کند.

دایی بار ابراز تاسف نسبت به مسئولان که چنین اجازه برگزاری چنین برنامه‌هایی را دادند افزود: وقتی در تلویزیون به راحتی به قهرمانان توهین می‌شود و نام برنامه “فلان بازار” روی آن گذاشته می‌شود بروز چنین اتفاقات هم طبیعی است. طنز با کاری که این آقایان می‌‌کنند بسیار فرق دارد. متاسفانه خیلی چیزها را نمی‌توانم بگویم و بهتر است در دلم بماند.

وی افزود: از هر حرف من هزار تعبیر می‌شود اما بار دیگر تاکید می‌کنم نه آدم سیاسی بوده و نه جزو گروهی بوده و نه به کسی وابسته بوده و هستم. من تنها وابسته آن بالایی و مردم هستم.

مهر -سرمربی راه آهن در پایان گفت: من برای کسانی که بابت کوچکترین چیز هزار تا مصاحبه و واکنش از خود نشان داده اما از کنار این مسائل راحت می‌گذرند متاسفم. همیشه سعی کرده‌ام برای مردم و با مردم زندگی کنم و از این به بعد هم به این روشم ادامه خواهم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر