1

دانشگاه گردشگری در کشور تاسیس می‌شود

  • کد خبر : 28211
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷

به زودی با راه‌اندازی کمیته برنامه‌ریزی گردشگری در وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری شاهد تاسیس دانشکده علوم گردشگری و دانشگاه گردشگری در کشور خواهیم بود.

منوچهر جهانیان با اعلام این خبر افزود: در چند سال اخیر رشته‌های گردشگری با رویکردی مثبت از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: توسعه رشته‌های گردشگری در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد محقق شده و ایجاد این رشته‌ها در مقطع دکتری نیز در دستور کار قرار دارد.

جهانیان اظهار داشت: به زودی با راه‌اندازی کمیته برنامه‌ریزی گردشگری در وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری شاهد تاسیس دانشکده علوم گردشگری و دانشگاه گردشگری در کشور خواهیم بود.

معاون گردشگری کشور گفت: این سازمان شناسایی و بهره‌گیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استادان و نخبگان دانشگاهی را در حوزه گردشگری در دستور کار خود قرار داده است.

جهانیان یادآور شد: آموزش در صنعت گردشگری همواره به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و بنیادی در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مورد توجه است و استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده در همه بخش‌های حوزه گردشگری احساس می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت نگاه علمی و فرهنگی به صنعت گردشگری افزود: نگاه علمی با رویکرد فرهنگی می‌تواند در فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در عرصه‌های بین‌المللی موثر باشد و کمک قابل توجهی به صنعت گردشگری به شمار آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر