3

نمایشگاه نقاشی «پیدایش» از آثار هنرمند فرانسوی «ژان ـ پییر بریگودیو» در اصفهان افتتاح شد

  • کد خبر : 291862
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۳۸

منصور جهانی ـ نمایشگاه انفرادی «پیدایش» از آثار نقاشی «ژانـ پییر بریگودیو» هنرمند فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح شد. بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران به اطلاع می‌رساند؛نمایشگاه انفرادی «پیدایش» Genèse از آثار نقاشی «ژان ـ پییربریگودیو» Jean-Pierre Brigaudiot هنرمند فرانسوی با همکاری و حمایت سفارت فرانسه […]

منصور جهانی ـ نمایشگاه انفرادی «پیدایش» از آثار نقاشی «ژانـ پییر بریگودیو» هنرمند فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح شد.

بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران به اطلاع می‌رساند؛نمایشگاه انفرادی «پیدایش» Genèse از آثار نقاشی «ژان ـ پییربریگودیو» Jean-Pierre Brigaudiot هنرمند فرانسوی با همکاری و حمایت سفارت فرانسه در ایران؛ در ساعت ۱۷:۳۰ دیروز پنجشنبه ۱۷ مرداد جاری در گالری شماره ۳ موزه هنرهای معاصر اصفهانافتتاح شد و تا روز جمعه ۱۵ شهریور ماه امسال ادامه دارد و هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و از ۱۶ تا ۲۰ و جمعهها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقمندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

موزه هنرهای معاصر اصفهان در شهر تاریخی اصفهان؛ خیاباناستانداری، میدان امام حسین، واقع شده است.

«ژان ـ پییر بریگودیو» شاعر و هنرمندی فرانسوی در سال ۱۹۴۳ دیده به جهان گشود و در حوزه هنرهای تجسمی فعالیت می‌کند. ویبه صورت همزمان به تدریس در دانشگاه و همچنین فعالیت در زمینهشعر و نقاشی میپردازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=291862

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر