3

توضیحات دو نماینده بازداشت شده در کمیسیون صنایع مجلس

  • کد خبر : 292591
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر دارایی‌های شستا تجدید ارزیابی شده و میزان آن به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر دارایی‌های شستا تجدید ارزیابی شده و میزان آن به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

توضیحات دو نماینده بازداشت شده در کمیسیون صنایع مجلس

به گزارش افق انلاین ، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(۳ شهریور ماه)کمیسیون متبوعش، به حضور مدیرعامل شستا و نماینده سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد.

نماینده مردم تربیت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشی از فعالیت‌های اقتصادی شستا و سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون ارائه شد، افزود: در حال حاضر دارایی‌های شستا تجدید ارزیابی شده و میزان آن به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سود سال گذشته شستا حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است

وی با بیان اینکه سود سال گذشته شستا حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که نسبت به ۲ سال پیش، ۲ برابر شده است، اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان شستا در عزل و نصب‌ها استفاده از نیروهای انسانی موجود در سازمان است به همین دلیل حجم انتصابات درون سازمانی افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: به زعم مدیرعامل شستا قانون منع به کارگیری بازنشستگان در این سازمان اجرا شده و در صورت وجود موارد خاص قرار شد نمایندگان آن را اطلاع دهند تا در صورت صحت عزل شوند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی موضوع بازداشت دو نماینده استان زنجان در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: توضیحات این دو نماینده شنیده و مقرر شد ظرف دو روز آینده نتیجه اعلام شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=292591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر