3

استارت برکناری یک مربی کلید خورد

  • کد خبر : 295913
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

فوتبال ایران در زمینه برکناری مربی در سال‌های اخیر دست کمی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نداشته و تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی در فصل گذشته این موضوع را تایید می‌کند.

فوتبال ایران در زمینه برکناری مربی در سال‌های اخیر دست کمی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نداشته و تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی در فصل گذشته این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش افق انلاین ، محور اصلی فوتبال ایران نتیجه‌گرایی است. این را حتی می‌توان در تیم‌های ملی پایه فوتبال کشور که سیاست اصلی آنها باید پرورش بازیکن و معرفی استعداد به فوتبال کشور باشد، هم دید و خلاصه اینکه امنیت مربی در تیم‌های باشگاهی ایران به ۵ هفته یا کمتر از آن محدود شده است.

 

اما یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استارت برکناری مربی خود و جذب یک مربی جدید را زده است و شاید به دلیل در پیش بودن بازی‌های هفته ششم، بعد از فرا رسیدن روزهای فیفا و بازی‌های تیم ملی این کار را انجام دهد. جالب اینکه باشگاه مورد اشاره حتی باب مذاکره با چند مربی جدید را باز کرده که یکی از گزینه‌ها هم مربی‌ایی است که هم اکنون در لیگ برتر تیم دارد! باشگاهی که در تلاش برای تغییر سرمربی خود است قطعا شاهین شهرداری بوشهر نیست به این خاطر که اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در آخرین نشستی که داشتند بر حمایت از عبدالله ویسی تاکید کردند.

 

۵ هفته بدون شک نمی‌تواند زمان خوب و تعیین‌کننده‌ایی برای ارزیابی یک مربی باشد به خصوص که تیم‌های باشگاهی ما بر خلاف تیم‌های حرفه‌ایی در ابتدای فصل به دلیل فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات دچار تغییرات گسترده‌ایی در ترکیب می‌شوند و طبیعتا چنین تیم‌هایی نیاز به زمان دارند تا بازیکنان قدیمی و جدید را با هم هماهنگ کنند.

 

اولین تغییر در تیم‌های لیگ برتری احتمالا در پایان هفته ششم ثبت می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر