6

بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان کشور/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران

  • کد خبر : 303174
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی تهران نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در محورهای 15 استان کشور/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های همدان، کردستان و زنجان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور اراک ـ توره در استان مرکزی و ارتفاعات کرج ـ چالوس و هراز نیز برف می‌بارد.

وی به بارش باران در استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر و فارس پرداخت و تصریح کرد: در محورهای استان‌های هرمزگان، مرکزی، قزوین، لرستان، گیلان و البرز و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در ارتفاعات زنجان و اصفهان اشاره و بیان داشت: در محور کوهرنگ ـ مسجدسلیمان در چهارمحال و بختیاری تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی در ورودی کلانشهر پایتخت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سنگین و نیمه سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران، پاکدشت ـ‌ تهران و جاده مخصوص کرج ـ تهران در برخی مقاطع سنگین و در مقاطی دیگر نیمه سنگین اعلام شده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و ارتفاعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند توصیه کرد: حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ همچنین با توجه به لغزندگی معابر، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لحاظ کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر