1

رد صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 303459
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۵۳

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ردصلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد.

رد صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ردصلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش افق آنلاین ، علیار راستگو در این خصوص افزود: با احتساب مجموع داوطلبان انصرافی و رد صلاحیت شده، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۴۵ نفر رسید.

وی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی، گفت: نتیجه بررسی این هیأت‌ها، امروز به صورت محرمانه از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به داوطلبان رد صلاحیت شده و همچنین به هیأت نظارت استان اعلام خواهد شد.

راستگو خاطرنشان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده ۴ روز مهلت دارند تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین به آمار رد صلاحیت داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد رد صلاحیت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۴۵ نفر بوده و در ۴ حوزه نیز هیچ داوطلبی رد صلاحیت نشده است.

راستگو افزود: در حوزه‌های انتخابیه “ملکان” ۶ نفر، “مرند و جلفا” ۵ نفر، “بناب” و “اهر و هریس” هرکدام ۳ نفر، “میانه”، “مراغه و عجب‌شیر” و “بستان‌آباد” هرکدام ۲ نفر و در حوزه انتخابیه سراب یک نفر رد صلاحیت شده و در حوزه‌های انتخابیه “ورزقان”، “کلیبر، خداآفرین و هوراند”، “شبستر” و “هشترود و چاراویماق” نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر