5

اگر مقام معظم رهبری در مسائل آبان ماه وارد نشده بودند، ازهم‌پاشیدگی دولت دور از ذهن نبود

  • کد خبر : 303598
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

 امام‌جمعه موقت مشهد بابیان اینکه اساسی‌ترین خطر ما در داخل است، گفت: یکی از مواردی که اگر مسئولان از آن غفلت کنند نتیجه خطرناکی به دنبال خواهد داشت، کم‌توجهی به مردم است.

Image result for ‫حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه‬‎

 امام‌جمعه موقت مشهد بابیان اینکه اساسی‌ترین خطر ما در داخل است، گفت: یکی از مواردی که اگر مسئولان از آن غفلت کنند نتیجه خطرناکی به دنبال خواهد داشت، کم‌توجهی به مردم است.

به گزارش افق آنلاین ، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، بابیان اینکه مردم ایران با اطاعت از امام، امامت و ولایت اسلامی را وارد عینیت زندگی خود کردند، اظهار کرد: هم‌اکنون نظامی با طول عمر ۴۰ سال که صاحب وجاهت نظامی است، داریم و این وجاهت در داخل و خارج کشور نیز نمایان است.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با استقرار یک نظام الهی، خصومت‌های خارجی و داخلی شکل می‌گیرد، عنوان کرد: خصومت‌های خارجی را نباید کوچک انگاشت اما خطر درجه اول، متعلق به خصومت‌های داخلی است.

امام‌جمعه موقت مشهد ضمن اشاره به اینکه انسان نباید به دشمن اعتماد کند، ادامه داد: نباید لحظه‌ای از دشمن چشم بر داشت و از جهتی نیز پیروزی بر دشمن نباید باعث غرور انسان شود؛ تاکنون نیز توجه کرده‌اید که مردم ایران مراقب این نکته بودند و دشمن نیز به هدف خود نرسیده و نخواهد رسید.

اگر مقام معظم رهبری در مسائل آبان ماه وارد نشده بودند، ازهم‌پاشیدگی دولت دور از ذهن نبود

وی بابیان اینکه اساسی‌ترین خطر ما در داخل است، گفت: یکی از مواردی که اگر مسئولان از آن غفلت کنند نتیجه خطرناکی به دنبال خواهد داشت، کم‌توجهی به مردم است و پیامد این خطر در گوشه و کنار آشکار خواهد شد. در مسائل آبان ماه نیز اگر مقام معظم رهبری وارد مسئله نشده بودند و آن چند جمله را عنوان نمی‌کردند مردم نیز وارد صحنه و حمایت نمی‌شدند و درنهایت ازهم‌پاشیدگی دولت دور از ذهن نبود.

حجت‌الاسلام فرزانه ضمن اشاره به فعالیت مردم طی این ۴۰ سال، بیان کرد: مگر خانواده‌ها شهید ندادند؟ مگر پدران فرزندانشان را درراه انقلاب ندادند؟ مشکل جای دیگری است؛ مشکل خواص است که گاهی مسئول هستند و گاهی نیستند.

وی بابیان اینکه خشم امروز دشمن، خشم دیگری است، عنوان کرد: اگر به مردم بی‌توجهی شود معلوم است که چه سرانجامی خواهد داشت. امیرالمؤمنین (ع) از مردم با عنوان ستون دین و نظام اسلامی یاد می‌کنند و این نشان از جایگاه عظیم مردم دارد.

حجت‌الاسلام فرزانه بابیان اینکه یک مسئول اگر بخواهد در فضای زندگی مردم قرار بگیرد و آن‌ها را درک کند، باید زندگی‌اش همانند زندگی مردم ضعیف جامعه باشد، ادامه داد: کارمندی که با چهار میلیون تومان حقوق وارد بازار می‌شود چه بر او می‌گذرد؟ خانواده‌ای که دختر از ازدواج گذشته یا جوان بیکار دارد چه کند؟ مسئولان باید شرایط را لمس کنند.

مردم نجیب هستند و صف خود را از انسان‌های خائن جدا کردند

وی بابیان اینکه مردم نجیب هستند و صف خود را از انسان‌های خائن جدا کردند، گفت: تعداد محدودی از مردم، افزایش قیمت بنزین در حالشان تفاوتی ایجاد نمی‌کند اما تعدادی نیز بعد از گرانی بنزین احساس کردند دردی بر دردهایشان اضافه‌شده است.

اگر تمام نخبگان از انقلاب برگردند، ملت در کنار رهبری باقی می‌ماند و این نظام را به دست صاحبش می‌رساند

امام‌جمعه موقت مشهد بابیان اینکه مردم باید آثار کار مسئولان را در زندگی خود مشاهده کنند و این در کشور ما شدنی است، اظهار کرد: مگر می‌شود از مردم غفلت کرد؟ ظرفیت تحمل مردم ما بالا است. کار کردن و غفلت کردن از مردم دو چیز متفاوت است. اگر تمام نخبگان از انقلاب برگردند، ملت در کنار رهبری باقی می‌ماند و این نظام را به دست صاحبش می‌رساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر