1

پرونده‌ «معمّای پول و پارلمان»| پول نامشروع سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد

  • کد خبر : 304781
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

نماینده مردم تالش در مجلس، گفت: پول‌های کثیف سرنوشت انتخابات و خانه ملت را تغییر می‌هد.

پرونده‌ «معمّای پول و پارلمان»| پول نامشروع سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد

محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تصویب دو‌فوریت طرح شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات در مجلس، اظهار داشت: در زمینه شفافیت مالی کاندیدا‌ها، خلاء قانونی وجود داشت که امیدواریم با تبدیل شدن این طرح به قانون، خلاء موجود رفع شود.

وی با بیان اینکه ورود پول‌های کثیف به انتخابات، سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد، افزود: با تبدیل شدن این طرح به قانون و اجرای دقیق آن از سوی مجریان، جلوی ورود کاندیداهایی که با پول‌های کثیف وارد پارلمان می‌شدند را خواهد گرفت.

نماینده تالش در مجلس ادامه داد: کاندیدایی که برای ورود به مجلس پول نامتعارف هزینه کند، برای نظام، ملت و انقلاب فعالیت نمی‌کند، بلکه برای شخص یا جریانی که با پول‌هایی نامشروع از وی حمایت کرده است، کاسبی می‌کند.

شکری تصریح کرد: اشخاصی که با پول‌های نامتعارف از یک کاندیدای حمایت می‌کنند، در واقع با این کار، یک دزد را به خانه ملت می‌فرستند تا آن فرد از جایگاه و موقعیت خود برای پیش‌برد منافع آن‌ها سوء‌استفاده کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید بر عملکردهای مالی کاندیداها در روند انتخابات نظارت کنند، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی در صورت مشاهده تخلف از سوی کاندیداها در روند انتخابات باید در مرحله اول به وی تذکر دهند و در صورت تکرار، به مراجع ذی‌صلاح معرفی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا شما در جلسه علنی به طرح مذکور رأی مثبت می‌دهید و حاضرید که رأی‌تان اعلام شود، اظهار داشت: بنده معتقد به شفافیت مالی کاندیدا‌ها هستم و به طرح مذکور رأی مثبت می‌دهم و حتی حاضرم رأی بنده درباره این طرح اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=304781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر