3

مسکو زیباترین شهر روسیه + تصاویر

  • کد خبر : 310619
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

مسکو پایتخت کشور روسیه، شهر زیبایی است که با تاریخ و فرهنگ این کشور عجین شده است، شهری که آن را با کلیساهای زیبا و گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین و موزه‌های دیدنی و متعدد می‌توان شناخت. گوشه و کنار این شهر تاریخی میزبان جاذبه ‌های گردشگری و آثار معماری باشکوه است که […]

مسکو پایتخت کشور روسیه، شهر زیبایی است که با تاریخ و فرهنگ این کشور عجین شده است، شهری که آن را با کلیساهای زیبا و گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین و موزه‌های دیدنی و متعدد می‌توان شناخت. گوشه و کنار این شهر تاریخی میزبان جاذبه ‌های گردشگری و آثار معماری باشکوه است که گردشگران می‌توانند با سفر به روسیه به بازدید از این زیبایی‌ها بپردازید، شهری که در آن حتی ایستگاه‌های مترو هم به زیبایی قصرهای مجلل تزیین شده‌اند، ضمنا این شهر یکی از سرزنده‌ترین و پرهیجان‌ترین شهرهای روسیه و اروپا است که بیش از ده میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، جاذبه‌های زندگی شهری مثل مراکز خرید بزرگ و باشکوه در خیابان‌های جذاب و دیدنی آن به چشم می‌خورند.

در مسکو میدان سرخ که شهرت جهانی دارد قلب گردشگری مسکو و شاید از نخستین مقصد توریستی هر گردشگری است که به این شهر می‌آید. در میدان سرخ کلیسای معروف سنت باسیل، موزه تاریخ ملی، یادبود لنین رهبر انقلابی انقلاب روسیه و بخشی از دیوار کاخ کرملین قرار دارد اما کسانی که به مسکو می‌روند حتما خیابان آربات قدیم در مسکو را در یکی از برنامه‌های خود قرار می دهند. این خیابان دیدنی پر از فروشگاه‌ها و به ویژه سوغاتی فروشی‌هایی است که قیمت‌های آن برای خرید مناسب است.

عکاس و خبرنگار:مهساسربازی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر