1

آیت‌الله شبستری: انتشار نقل و قول کذب منتسب از من کار معاندان و منافقان بود / روحانیون ‌‌همواره در کنار مردم قرار دارند

  • کد خبر : 314029
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده در مورد کرونا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نداشته‌ام و به نظر می‌رسد این مطلب برای ضربه زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.

آیت‌الله شبستری: انتشار نقل و قول کذب منتسب از من کار معاندان و منافقان بود / روحانیون ‌‌همواره در کنار مردم قرار دارند

افق آنلاین ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در پاسخ به این سؤال که مطلبی به صورت عکس‌نوشت و مجهول، با سوء استفاده از لوگوی تسنیم در فضای مجازی از زبان شما منتشر شده که تسنیم و دفتر حضرتعالی آن مطلب را تکذیب کرده است، موضع شما در این مورد چیست؟ اظهار داشت: بنده در این مورد نه تنها با تسنیم، بلکه با هیچ رسانه دیگری مصاحبه نداشته‌ام و به نظر می‌رسد این مطلب برای ضربه زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از دیشب با ریشه‌یابی این مطلب به این نتیجه رسیدم که انتشار آن کار معاندین و منافقین بود، افزود: ما مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم و در شرایط فعلی نیز برای مبارزه با ویروس کرونا و سایر بحران‌ها، روحانیون همواره در کنار مردم هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در زمینه مبارزه با ویروس، همگان باید کمک کنند، گفت: همانطور که در رسانه‌ها هم دیده‌اید، حوزه‌های علمیه و روحانیون در ضد عفونی کردن اماکن عمومی و عیادت از بیماران به دست اندرکاران عرصه سلامت کشور کمک می‌کنند و خود را جدای از سایر مردم نمی‌دانند.

آیت‌الله شبستری با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا، تاکید کرد: در این روزهای ماه رجب از دعا و تضرعات به درگاه الهی برای شفای مریضان و اعمال «ام داوود» در منزل و نه در اماکن عمومی، غفلت نکنیم و «ایام البیض» را فرصتی برای نزدیکی به خدا در منازل خود بدانیم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان، با اشاره به اینکه علاوه بر ما، خبرگزاری تسنیم هم انتشار چنین خبری را از جانب بنده تکذیب کرده است، گفت: بیان مطالبی سخیف از زبان ما و با سوء استفاده از عنوان یک رسانه معتبر نشان می‌دهد باید در بحران‌ها هوشیار بوده و مراقب معاندین و منافقین باشیم تا جعل خبر به اعتماد عمومی و وحدت بین مردم آسیب وارد نکند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر