به گزارش افق آنلاین ، ابراهیم اسدی پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس گفت: این روزها اخبار فوتبال را دنبال می کنم، مشخص است که هجمه زیادی نسبت به پرسپولیس وجود دارد. طبیعی است که بعضی تمایل داشته باشند که این لیگ به کلی نادیده گرفته شود ولی این شدنی نیست. خواندم که فیفا هم دستورالعمل روشنی در این ارتباط دارد و تکلیف لیگ‌ها باید روشن شود.

وی ادامه داد: به نظرم خیلی بهتر است که اگر شرایط فراهم شد، لیگ ادامه پیدا کرده و ادامه بازی‌ها انجام شود. اگر با تماشاگر باشد که خیلی بهتر است. مثلا فاصله تماشاگران حفظ شود، البته در این باره مراجع تخصصی باید تصمیم بگیرند.

به هر حال ادامه لیگ، بهترین کار است. فقط بحث تعیین قهرمان در میان نیست که تکلیف آن تقریبا روشن است. پای زحمت همه تیم‌ها در میان است. یکسری برای صعود به دسته بالاتر تلاش و هزینه کرده‌اند. بعضی در خطر سقوط هستند و امیدوارند خود را از این وضعیت  رها کنند. بعضی تیم‌ها برای کسب سهمیه امیدوارند. منطق من می‌گوید، لیگ باید به این دلایل برگزار شود اما زمان آن را باید مراجع رسمی تعیین کنند.

زننده گل منجر به قهرمانی پرسپولیس در آخرین بازی اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر درباره ارزیابی خود از عملکرد پرسپولیس با وجود جدایی برانکو ایوانکوویچ، اضافه کرد: برانکو واقعا یک شخصیت تیمی خاصی را در پرسپولیس به وجود آورد و تیم بر آن اصول استوار بود. به نظر من پرسپولیس اگر دچار مشکلات خاص نشود با بهره گرفتن از این فضا، حالا حالاها می‌تواند قهرمان شود اما می بینیم که مشکلات زیادی برای تیم به وجود آورده شده است که می‌تواند جلوی این مساله را بگیرد. به نظر من مدیریت باشگاه تلاش می‌کند این ستون و پایه‌های قهرمانی را حفظ کند ولی خب، با مشکلات خیلی زیادی دست به گریبان هستند.

اسدی خاطرنشان کرد: مدیران کنونی باشگاه، سرمربی و بازیکنان با مشکلاتی روبرو شدند که ما چند سال قبل با آن روبرو شده بودیم. وعده‌هایی که عملی نمی‌شدند و مشکلات را برای تیم بیشتر می‌کرد.

خب زمان لازم است که باشگاه بتواند این وضعیت را درست کند و به نظرم مهمترین مساله این است که برای فصل بعد، هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی، بازیکنان و هواداران، همان پایه‌ها را حفظ کنند. در این میان یحیی گل محمدی یک انتخاب خوب برای هدایت تیم بود. زمانی کاپیتان ما بود. او با اخلاق و با شخصیت است. الان بعد از سال‌ها مربیگری، تجربه خوبی هم دارد و یک گزینه خوب و امتحان پس داده است.

بازیکن پیشین سرخپوشان درباره تغییرات مدیریتی در پرسپولیس افزود: مدیران می‌آیند و می‌روند. این صندلی به هیچ کس وفا نمی‌کند ولی مهم است که هر کسی چه اثری باقی می‌گذارد.

مدیر باید در امور باشگاه نظم و انضباط ایجاد کند. حرفی که می‌زدند بر سر آن بماند. مدیریت اسم و نام لازم ندارد، تخصص می‌خواهد. همانطور که یک بازیکن خوب و اسمی لزوما مربی خوبی هم نمی‌شود. تازه مربیگری یک کار فنی فوتبال است. مدیریت، آدم با نفوذ می‌خواهد که کار مدیریتی کرده باشد و بتواند امکانات تازه‌ای را برای باشگاه ایجاد کند.

اسدی درباره پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان و حواشی پیش آمده تصریح کرد: عدالت باید اجرا شود. قانون هم کاملا روشن است. آن چه در آن روز اتفاق افتاد هم معلوم بود. جزو آن اتفاقاتی در فوتبال بود که به نظرم اصلا جای بحث نداشت. هر تیمی موظف است یک ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر باشد، یا این اتفاق می‌افتاد و یا نمی‌افتاد. یک تیم برای مسابقه در زمین حاضر می‌شود یا نمی‌شود، اصلا پیچیدگی ندارد. ما همه امیدواریم حق پرسپولیس ادا شود.