5

امینی: روند بهبود عباسعلی خوب پیش می رود/ به محض عادی شدن شرایط، لیگ را ادامه می دهیم

  • کد خبر : 320506
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۱۷

هنوز هیچ مجوزی مبنی بر برگزاری مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا به فدراسیون ها اعلام نشده است. فدراسیون قطعا در نظر دارد به محض صدور این مجوز مسابقات باقی مانده لیگ را برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: روند بهبودی حمیده عباسعلی خوب پیش می رود و در ادامه روند درمانش سفری به خارج کشور نخواهد داشت.

امینی: روند بهبود عباسعلی خوب پیش می رود/ به محض عادی شدن شرایط، لیگ را ادامه می دهیم

اشرف امینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری کلاس های مجازی اظهار داشت: روزهای اخیر در ادامه برنامه های مجازی ۶ دوره کلاس  و ۳ سمینار آموزشی را برگزار کردیم و در پایان این دوره ها  سوال از داوطلب ها مطرح شد و در نهایت هر فردی پاسخ صحیح به سوالات داد، گواهی شرکت در کلاس به آنها اهدا شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص تصمیم فدراسیون برای برگزاری لیگهای کاراته بانوان تاکید کرد: هنوز هیچ مجوزی مبنی بر برگزاری مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا به فدراسیون ها اعلام نشده است. فدراسیون قطعا در نظر دارد به محض صدور این مجوز مسابقات باقی مانده لیگ را برگزار کند. در غیر این صورت اوضاع بیماری کرونا همین گونه پیش برود نتایج به دست آمده تا اینجا مسابقات را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از محاسبه کامل، نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد. ولی ما منتظر هستیم وضعیت به حالت عادی بازگردد تا مسابقات پیگیری شود.

وی با اشاره به پیگیری تمرینات ملی پوشان در خانه، اضافه کرد: ملی پوشان برای حفظ آمادگی خود تمرینات شان را در خانه دنبال می‌کنند که این روند همچنان ادامه دارد و تمرینات بچه ها زیر نظر خوشقدم سرمربی تیم ملی بانوان برگزار می شود.

امینی در خصوص آخرین وضعیت حمیده عباسعلی گفت: با توجه به زمان مناسب برای بازتوانی زانوی آسیب دیده عباسعلی وجود دارد وی نیز دوره فیزیوتراپی خود را می گذارند تا با آرامش و شرایط خوب جسمانی تمریناتش را آغاز کند. روند بهبودی حمیده عباسعلی خوب پیش می رود و اتفاق خاصی برای او نیفتاده و در ادامه روند درمانش دیگر سفری به خارج کشور نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر