4

مکرون: اولویت فرانسه بازیابی استقلال خویش است

  • کد خبر : 323836
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

مکرون گفت می‌خواهد در مقایسه با چین و آمریکا، یک اروپای مستقل بسازد. وی افزود فرانسه حدود ۵۰۰ میلیارد یورو برای تقویت اقتصاد خود در میانه بحران کرونا به میدان آورده است.

به گزارش افق آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت اولویت فرانسه در دو سال آینده و در دهه آینده بازیابی استقلال خویش است.

رئیس جمهور فرانسه گفت برنامه بازسازی اقتصادی فرانسه در کنار اروپا اجرا خواهد شد. مکرون گفت می‌خواهد در مقایسه با چین و آمریکا، یک اروپای مستقل بسازد. وی افزود فرانسه حدود ۵۰۰ میلیارد یورو برای تقویت اقتصاد خود در میانه بحران کرونا به میدان آورده است.
رئیس جمهور فرانسه گفت باید هر کاری کرد تا از اخراج کارگران تا حد ممکن اجتناب شود. وی گفت هزینه‌های جدید را با افزایش مالیات تامین نمی‌کنیم.

رئیس جمهور فرانسه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت از روز دوشنبه سراسر فرانسه از نظر مخاطره کرونایی به عنوان منطقه سبز قلمداد خواهد شد.
رئیس جمهور فرانسه گفت رستوران ها در منطقه پاریس بازگشایی می شوند اما تجمعات به شدت کنترل خواهد شد. وی گفت باید کماکان برای مخاطرات بازگشت احتمالی بیماری کرونا در آینده آماده بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر