4

اعتراض جالب رشفورد به رد شدن درخواستش از سوی نخست‌وزیر انگلیس

  • کد خبر : 323941
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۳

مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد پس از رد پیشنهادش از سوی مقامات سیاسی انگلیس اظهارات جالبی به زبان آورد.

اعتراض جالب رشفورد به رد شدن درخواستش از سوی نخست‌وزیر انگلیس

به گزارش افق انلاین ، مارکوس رشفورد، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد به رد درخواستش از سوی بوریس جانسون، نخست‌وزیر کشورش واکنش نشان داد.

در واقع  جانسون شکایت مارکوس رشفورد برای تجدید نظر در تصمیم دولت مبنی بر عدم تمدید تخصیص سیستم کوپن وعده‌های  غذایی مدرسه‌ای برای خانواده‌های کم درآمد طی دوره تعطیلات تابستانی را رد کرد.

مهاجم جوان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس از سیاستمداران خواسته بود تغییر عقیده داده و اطمینان حاصل کنند دانش آموزان آسیب پذیر می‌توانند به طرح ملی ماه مارس که برای کمک به خانواده‌های  فقیرتر برای تغذیه کودکان تصویب شد، دسترسی داشته باشند.

رشفورد با انتشار نامه‌ای احساسی با قدرت از تجربیات خود در مورد اتکای این قشر به وعده‌های  غذایی رایگان در مدرسه صحبت کرد و از دولت خواست در مورد طرح ۱۵ پوندی برای دریافت کنندگان غذا  تجدید نظر کند.

با این حال دفتر نخست‌وزیری انگلیس تایید کرد با پایان دوره تحصیلی، این طرح هم به پایان می‌رسد. سخنگوی رسمی نخست وزیر گفت: نخست‌وزیر  مسائل مربوط به خانواده‌های سراسر انگلیس را درک می‌کند.  به همین دلیل هفته گذشته دولت مبلغ ۶۳ میلیون پوند اضافی برای مقامات محلی اختصاص داد تا به خانواده‌ها  برای تهیه مواد غذایی و سایر ملزومات اساسی اختصاص بدهند.

تسنیم/این در حالی است که کوین کورتنی، دبیرکل مشترک اتحادیه ملی آموزش، بزرگ‌ترین اتحادیه معلمان کشور انگلیس، مدعی شد از درخواست رشفورد برای تهیه وعده های غذایی رایگان مدرسه در طول تابستان کاملا پشتیبانی می‌کند.

مهاجم شیاطین سرخ در نامه‌اش از وضعیت دشوار زندگی خودش در کودکی  به عنوان مثالی برای درک حال فقرا استفاده کرد و نوشت: مادر من یک زن تنها بود. او ۵ فرزند داشت و همه ما در یک خانه زندگی می‌کردیم. کاری که من از ۱۱ سالگی شروع کردم، شما باید آن را از ۱۲ سالگی شروع کنید. حضور در آکادمی منچستریونایتد به من این اجازه را می‌داد  تا در کنار مراکز تمرینی و یک مدرسه جدید زندگی کنیم و مادر من سخت تلاش می‌کرد  تا زودتر به آکادمی منچستریونایتد بروم زیرا می‌دانست این گامی است که من باید بردارم. در سن رشد، لازم بود  غذای مناسب بخورم و به هم‌تیمی‌ها، مدرسه جدیدم و دوستان جدید خود در مدرسه جدید نزدیک باشم.

او در ادامه گفت: من تصمیم  پیوستن به منچستریونایتد را در ۱۱ سالگی گرفتم و منچستریونایتد اجازه حضور من در آکادمی را داد. با توجه به شرایطی که مادرم داشت، قصد داشتم به او کمک کنم و همچنین کاری کنم تا خودمان را از وضعیتی که در آن قرار داشتیم، بیرون بکشیم. همیشه  برای رسیدن به سطوح بالاتر، باید فداکاری بزرگی صورت گیرد و این همان کاری است که ما انجامش دادیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر