4
رئیس سازمان پدافند غیرعامل

تمام ظرفیت های نیروهای مسلح در اختیار ستاد کرونا

  • کد خبر : 335046
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

سردار جلالی گفت: تمام ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و انتظامی نیروهای مسلح نیز در اختیار این ستاد برای اجرای مصوباتش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار افق ؛سردار غلامرضا جلالی در حاشیه سی‌وششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش قانونی و خوب شورای عالی استان‌ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هستند و نیز وظایف و تکالیف قانونی که سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه موجود است، تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای این بیماری پیدا نشده است باید رویکرد اساسی ما به جای درمان محوری، بهداشت‌محور و مبتنی بر آموزش مردم باشد.

جلالی تاکید کرد: ما نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها را به حداقل ممکن برسانیم و انجام این کار نیازمند مصوبات ستاد ملی کروناست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: تمام ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و انتظامی نیروهای مسلح نیز در اختیار ستاد ملی کرونا برای اجرای مصوباتش قرار دارد.

خبرنگار: فرناز سادات حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر