1

آمریکا به تعدادی از منافقین پناهندگی می دهد

  • کد خبر : 33942
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳

آمریکا پرونده‌های برخی از اعضای این گروهک تروریستی را به صورت نفر به نفر بررسی می‌کند و به آنها که شرایط لازم را داشته باشند، پناهندگی می‌دهد.

یک مقام عالی‌رتبه وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا پذیرفته است به تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین پناهندگی بدهد.
ایسنا:دانیل فرید، مشاور ویژه وزیر امور خارجه آمریکا در مسایل مربوط به اردوگاه اشرف، در گزارشی که به کنگره آمریکا ارایه داد ضمن اعلام این خبر گفت که آمریکا پرونده‌های برخی از اعضای این گروهک تروریستی را به صورت نفر به نفر بررسی می‌کند و به آنها که شرایط لازم را داشته باشند، پناهندگی می‌دهد.
وی افزود که این افراد کسانی خواهند بود که کمیساریای عالی پناهندگان، پرونده هایشان را به مقامات آمریکایی ارجاع خواهد کرد.
بنابر گزارش شبکه خبری بی.بی.سی قانون آمریکا اجازه نمی‌دهد افرادی که در گروه‌های تروریستی عضویت دارند، وارد این کشور شوند و نام منافقین در فهرست سازمان‌های تروریستی مورد نظر وزارت امور خارجه آمریکا قرار دارد. اما با این حال فرید از کنگره خواست تا شرایط قانونی را برای وارد شدن تعدادی از این افراد به آمریکا فراهم کند.
دانیل فرید همچنین گفت که تعدادی از شرکای اروپایی آمریکا بررسی پرونده‌های پناهندگی اعضای این گروهک تروریستی را آغاز کرده‌اند. وی همچنین این احتمال را مطرح کرده که شاید بخشی از این افراد بخواهند به ایران بازگردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر