2

۷۰ درصد ساکنان پادگان اشرف زندانی سران گروهک منافقین هستند

  • کد خبر : 8475
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۰۲

یک روزنامه بین المللی فاش کرد گروهک تروریستی منافقین بالابی و پرداخت پول درصدد خارج کردن خود از فهرست گروه های تروریستی آمریکاست. فایننشال تایمز نوشت: ژنرال هیوج شلتون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در زمان کلینتون – که متهم به دریافت رشوه از منافقین است- در کنفرانسی که اخیراً در واشنگتن برگزار شد، به […]

یک روزنامه بین المللی فاش کرد گروهک تروریستی منافقین بالابی و پرداخت پول درصدد خارج کردن خود از فهرست گروه های تروریستی آمریکاست.
فایننشال تایمز نوشت: ژنرال هیوج شلتون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در زمان کلینتون – که متهم به دریافت رشوه از منافقین است- در کنفرانسی که اخیراً در واشنگتن برگزار شد، به دفاع جانانه از سازمان مجاهدین – منافقین- پرداخت و از این سازمان با عنوان یک نیروی منسجم در برابر جمهوری اسلامی یاد کرد، فایننشال تایمز می نویسد؛ اما تحلیل گران می گویند سازمان دنبال لابی مالی است. وین رایت یک مقام امنیتی سابق آمریکا می گوید سران سازمان سعی می کنند با همین لابی مالی، بسیاری را فریب دهند و چنین القا کنند که یک سازمان قدرتمند مخالف حکومت ایران هستند در حالی که نیستند.
این روزنامه می افزاید: مجاهدین (منافقین) به خاطر طرفداریشان از صدام حسین در جنگ ایران و عراق در دهه هشتاد، مورد انزجار مردم ایران اند. در سال ۱۹۹۱، این سازمان همچنین به صدام کمک کرد که شیعیان را در جنوب عراق و شورشیان کرد در شمال این کشور را سرکوب کند. به علاوه بسیاری به این سازمان به عنوان یک فرقه نگاه می کنند که اعضایش را شستشوی مغزی می دهد. اعضای سابق این سازمان به نیروهای حقوق بشر گفته اند که سازمان، آن ها را مجبور به ازدواج یا طلاق می کرده است. آن ها مجبور بودند حقوقشان را به سازمان بخشیده و در جلسات منظم شستشوی مغزی شرکت کنند.
فایننشال تایمز یادآور شد: براساس مطالعات شرکت تحقیقاتی رند (Rand) که در سال ۲۰۰۹ زیر نظر پنتاگون منتشر شده، ۷۰ درصد کسانی که در اردوگاه اشرف زندگی می کنند، برخلاف میل شان در آن مکان نگهداری می شوند.
انگلیس در سال ۲۰۰۸، گروهک منافقین را از فهرست گروه های تروریستی خارج کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر