برگ برنده رسول خطیبی مقابل استقلال

آلومینیوم بعد از خروج زودهنگام از برزخی که معمولا برای تیم های تازه لیگ برتری شده به وجود می آید، توانست سر و سامانی به وضعیت خود در لیگ برتر داده و خود را با شرایط جدید وفق دهد. این شالوده صحبت هایی است که محمود فکری، سرمربی استقلال در خصوص حریف فردای تیمش انجام داد.

فکری در بخشی از صحبت های خود هم به یک موضوع جالب اشاره کرد. او با فلش بک به لیگ نوزدهم گفت: ” خطیبی سال گذشته با تیم ماشین سازی ۲ برد از بازی با استقلال کسب کرده و این نشان می‌دهد کارش را بلد است.”

موضوعی که سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی به آن اشاره کرد دقیقا همان چیزی است که اراکی ها را به بازی فردا امیدوار کرده است. آنها امیدوار هستند که فردا با هدایت رسول خطیبی بتوانند همان کاری را بکنند که تیم تحت هدایت او در لیگ نوزدهم (ماشین سازی) در دو دیدار رفت و برگشت انجام داد؛ یعنی شکست دادن استقلال در خانه و خارج از خانه!

البته شاید برای تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک، کسب نتیجه مساوی مقابل استقلال در تهران هم نتیجه خوبی به شمار بیاید. شرایط حاکم بر بازی ها اما امید آنها را بیشتر کرده است. در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و  حضور سرمربی که خوب بلد است در بازی های مهم بازیکنانش را برای حضوری قدرتمند در میدان برانگیزد، می تواند برگ برنده های آلومینیوم برای رقم زدن یک شگفتی بزرگ باشد.