3

پوشش زنده ثبت نام نامزدهای فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 340266
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

جلوی در سیاه رنگ فدراسیون فوتبال باوجود همه تذکرات کرونایی بذل به شلوغ ترین محل تجمع در فوتبال ایران شده است.

این مسئله تعجبی هم ندارد چرا که امروز آخرین روز از نتخابات فدراسیون فوتبال است و نامزدهای مشهور این انتخابات برای انجام تشریفات اداری یکی پس از دیگری وارد ساختمان می‌شوند.

 

صبح امروز علی کریمی با حضور زودهنگامش همه را غافلگیر کرد. بعد از کریمی، عادی مهدوی کیا برادر مهدی که قرار است نایب رییس اول علی کریمی باشد نیز وارد ساختمان فدراسیون شد تا اگر مشکلی برای ثبت نام برادرش بروز کرد، آن را حل کند. این دو هنوز کار ثبت نام خود را به پایان نرسانده اند و خبرنگاران منتظر حضور یا اظهار نظرشان هستند.

 

اما چهره مهم دیگری که امروز خودروی خود را در کوچه شلوغ فدراسیون پارک کرد، کیومرث هاشمی بود که قبلاً به عنوان رییس کمیته المپیک و قائم مقام رییس سازمان تربیت بدنی در ورزش ایران مشغول بوده و در دوره کمیته انتقالی نیز ریاست این کمیته را برعهده داشته است. او از نامزدهای دانه درشت انتخابات به شمار می‌آید. انتخاباتی که قبلاً حیدر بهاروند و شهاب الدین عزیزی خادم برای پست ریاستش ثبت نام کرده‌اند و حالا همه منتظرند مصطفی اجرلو نیز به این فهرست اضافه شود. قبلا نام حبیب کاشانی و حسین قریب برای پست ریاست مطرح بود اما مشخص نیست که این دو در این دوره از انتخابات برای ثبت نام بیایند یا نه.

 

ثبت نام کنندگان هیئت رییسه:

حضور سه پزشک برای حضور در جمع هیئت رییسه نیز از اتفاقات جالب امروز بود. امین نوروزی،  توحید سیف برقی،  علیرضا شهاب به همراه منصور قنبرزاده و اکبر محمدی و فریدون اصفهانیان برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند. همچنین محتشم رییس هیات بوشهر برای نماینده هیات ها در هیات رییسه در فدراسیون حضور یافت.
براتی که هم اکنون رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال به حساب می آید به همراه فرهاد حمیداوی – مالک باشگاه شهر خوردو نامزد حضور در جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=340266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر