3

ایرانیان هراسی از تهدیدهای غرب ندارند

  • کد خبر : 34154
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳

غرب از ابزار سیاسی و اقتصادی نمی تواند علیه ایران استفاده کند و بر این اساس تنها به زور متکی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که غرب به دلیل گرفتاری های داخلی راهی جز کوتاه آمدن در مقابل ایران ندارد، گفت: غرب در شرایطی نیست که بخواهد مواضع خود را تداوم بخشد هر چند که ممکن است بازی های جدیدی را به راه اندازد.

سردار سرتیپ ‘محمد رضا نقدی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا با یادآوری موضع گیری های متناقض مقامات غربی در آستانه مذاکرات ایران با گروه ۱+۵در بغداد تصریح کرد: کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی برای گرفتن امتیاز از ایران، مواضعی شبیه نمایش و بازی کردن به راه می اندازد.

وی افزود: به عنوان مثال از یک طرف یک مقام رژیم صهیونیستی می گوید که به ایران حمله می کنند و از طرف دیگر مقامات آمریکایی آن را تکذیب می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با این که غرب برای اعمال فشار به ایران به جز منطق زور، ابزاری برای خود باقی نگذاشته است، خاطرنشان کرد: غرب از ابزار سیاسی و اقتصادی نمی تواند علیه ایران استفاده کند و بر این اساس تنها به زور متکی است.

سردار نقدی تاکید کرد که ایرانیان هراسی از تهدیدهای غرب ندارند، حتی زمانی که آمریکا قابلیت حمله به ایران را داشت هیچ کدام از مسوولان ایرانی از این تهدیدها ترسی به خود راه ندادند چه برسد به امروز که آمریکا قادر به حمله به ایران نیست.

وی، مشکلات اقتصادی و نداشتن پشتوانه مردمی را از دلایل ناتوانی غرب در حمله به ایران عنوان کرد.

** تلاش غرب برای ایجاد ارزانی کاذب در بازار

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: غرب در آستانه مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ تلاش کرد در قالب توطئه ای دو مرحله ای از طریق عوامل خود در بازارهای منطقه، گرانی شدید و پس از مذاکرات، ارزانی در بازار ایجاد کند که شکست خورد.

سردار نقدی افزود: هدف غرب این بود که پس از مذاکرات بغداد از طریق عوامل خود، قیمت ها را پایین آورد و این گونه وانمود کند که ارزانی در بازار، نتیجه مذاکرات بوده است.

وی، هدف غرب از این توطئه را تاثیرگذاری بر افکار عمومی داخل کشور عنوان کرد و یادآور شد: غرب پس از اجرای این طرح در نظر داشت در جامعه القا کند که اگر ایران در مذاکرات کوتاه بیاید وضع اقتصادی مردم خوب می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با نظارت هایی که دولت در بازار اعمال کرد، قیمت های طلا و دلار کاهش یافت و توطئه غرب به نتیجه نرسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34154

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر