9

اظهارات مهم دژپسند درباره FATF، ورود پرسپولیس و استقلال به بورس و …

  • کد خبر : 342293
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۵

وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد ورود پرسپولیس و استقلال به بورس گفت: در صورت فراهم شدن شرایط آماده عرضه ایم، باید بازار آمادگی داشته باشد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد ورود پرسپولیس و استقلال به بورس گفت: در صورت فراهم شدن شرایط آماده عرضه ایم، باید بازار آمادگی داشته باشد.
Image result for اظهارات مهم دژپسند درباره FATF، ورود پرسپولیس و استقلال به بورس و ...

به گزارش افق انلاین ، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی، در پاسخ به این سوال که آیا از سوی دولت کسی در جلسات کمیسیون مجمع تشخیص پیرامون بحثFATF حضور پیدا می کند، گفت:  بله جلسات برگزار می شود خانم جنیدی به عنوان نماینده دولت تعیین شده است دستگاه ها قرار شده همکاری کنند و از سوی وزارت اقتصاد هم امیری که رئیس FIU است در جلسات شرکت می کند.

او در ادامه در رابطه با اینکه به نظر شما سرانجام این لوایح چه می شود گفت: در جلسه کمیسیون در دست بررسی است و امیدواریم که به سرانجام برسد و تصمیمی گرفته شود که به نفع اقتصاد کشور باشد

او در مورد ورود پرسپولیس و استقلال به بورس پاسخ داد: در صورت فراهم شدن شرایط آماده عرضه ایم، باید بازار آمادگی داشته باشد. برنامه مفصلی در این زمینه داریم، اساسنامه تبدیل سهامی خاص به سهامی عام امضا شده است. تصمیم ما برای عرضه سهام این دو باشگاه جدی است مگر اینکه مسائل خاص بوجود آید که اعلام می کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر