1

طب سوزنی در درمان دردهای عضلانی و استخوانی کمر درد موثر است

  • کد خبر : 34345
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

در تئوری طب سوزنی بدن دارای مسیرهای انرژی است که هر کدام از این مسیرهای انرژی از ارگان خاصی منشا میگیرد

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت : طب سوزنی در درمان دردهای عضلانی و استخوانی کمر درد دیسک کمری سردرد و میگرن بسیار موثر بوده است.
۱۳۹۱/۰۳/۰۳ – ۰۸:۱۵

دکتر بیژن فروغ در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود : در حال حاضر طب سوزنی به صورت یک روش استاندارد در درمان درد توسط مجامع علمی دنیا به رسمیت شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد :طب سوزنی با توجه به عدم مصرف درو بدون عارضه بودن و سادگی در روش درمانی (استفاده از سوزن) مورد استقبال قرار گرفته است و در سایر کشورهای جهان از این روش استفاده می کنند.

فروغ ادامه داد:در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان دانشگاه هایی در خصوص آموزش طب سورنی احداث شده است و آموزش های علمی را به دانشجویان ارایه می کنند.

وی اظهار داشت : در تئوری طب سوزنی بدن دارای مسیرهای انرژی است که هر کدام از این مسیرهای انرژی از ارگان خاصی منشا میگیرد ، مثلا مسیر کلیه یا مسیر قلب.در هر کدام از این مسیرها نقاط طب سوزنی قرار دارند که دارای انرژی مثبت یا منفی هستند.

فروغ افزود :در صورت عدم تعادل درنقاط انرژی مثبت و یا منفی بیماری بروز می کند و در این شرایط در صورت اختلال در انرژی مثبت یا منفی با استفاده از سوزن های مخصوص طب سوزنی تعادل در جریان انرژی را بوجود آورده و درمان بیماری انجام می شود .

وی با بیان اینکه طب سوزنی به تنهایی تاثیری روی لاغری ندارد، گفت : مقالات و تحقیقات علمی نشان می دهد که طب سوزنی در لاغری تاثیری ندارد و این روش با ر‍ژیم غذایی است که می تواند بر کنترل وزن مفید باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34345

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر