2

این مثلث پرسپولیس تن هر حریفی را می‌لرزاند/ فقط یک بازی تا شروع دوباره عیسی آل کثیر

  • کد خبر : 345455
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

مهاجمی که بعد از سپری کردن دوران محرومیت ۶ ماهه سرشار از انگیزه است تا دوباره برای پرسپولیس گلزنی کند. به طور حتم با بازگشت او خط حمله قرمزها جان تازه می‌گیرد و رقابت بین مهاجمان پرسپولیس شدیدتر می‌شود که این مسئله در نهایت می‌تواند به این تیم کمک کند.

پرسپولیس با حضور مهدی ترابی، شهریار مغانلو و البته عیسی آل کثیر سر شکل هجومی‌تری پیدا می‌کند.

مصدومان پرسپولیس به دربی می‌رسند

 بازی پنجشنبه با نفت مسجدسلیمان آخرین دیداری است که پرسپولیس آل‌کثیر را ندارد بازی بعدی شاگردان گل‌محمدی ۱۴ فروردین با پدیده در مشهد است که می‌توانند در آن دیدار از وجود عیسی آل‌کثیر استفاده کند.

مهاجمی که بعد از سپری کردن دوران محرومیت ۶ ماهه سرشار از انگیزه است تا دوباره برای پرسپولیس گلزنی کند. به طور حتم با بازگشت او خط حمله قرمزها جان تازه می‌گیرد و رقابت بین مهاجمان پرسپولیس شدیدتر می‌شود که این مسئله در نهایت می‌تواند به این تیم کمک کند.

با بازگشت ترابی حالا دست یحیی کاملاً باز است و می تواند در خط هافبک حتی یکی مثل احسان پهلوان را نیمکت‌نشین کند اگر گل محمدی از هر دوی این نفرات یعنی ترابی و پهلوان استفاده کند، وزن تکنیکی تیم خود را بالا برده و جذابیت فوتبال پرسپولیس را افزایش می‌دهد. شاید حضور ترابی باعث شود تحرک و تلاش احسان پهلوان هم بیشتر شود بازیکنی که در شروع کار و در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرد و نوید از یک ستاره بزرگ داد اما در لیگ بیستم و تا اینجای مسابقات هنوز کار خاصی انجام نداده و نتوانسته همان احسان پهلوان آسیا باشد.

با بازگشت نفرات تازه به پرسپولیس و حضور امثال ترابی مسلماً تکنیکی‌ها بهتر می‌توانند در تیم یحیی جولان بدهند و از پرسپولیس تیم شیک‌تر و فانتزی‌تری بسازند تیمی که خیلی از بازی‌هایش را یک بر صفر می‌برد و هوادارانش فقط دلخوش به کسب هر سه امتیاز بودند اما در بازی با گل‌گهر سیرجان نشان داد که هم می‌تواند پرگل ببرد و هم زیبا بازی کند و هم با قاطعیت صدر جدول را در اختیار بگیرد.

یحیی حالا تقریباً هر بازیکنی را که می‌خواسته در ترکیب تیمش دارد حالا دیگر نه از رسول‌پناه در هیئت مدیره خبری هست و نه از آرمان رمضانی گل نزن! در خط حمله آل‌کثیر که برگردد، پرسپولیس واقعا تیم هجومی‌تری می‌شود و می‌تواند بعد از زدن گل اول هم به رقبا فشار بیاورد. پشت او کسی بازی می‌کند که بدون شک ستاره اول لیگ نوزدهم بود ممهدی‌ترابی که حالا برگشته تا در پرسپولیس بار دیگر خودش را نشان بدهد و به تیم ملی برود. در این میان وحید امیری را هم نباید فراموش کرد بازیکنی خوش اخلاق و تکنیکی که به وقتش مثل دربی گل هم می‌زند و بازی‌های بزرگ را برای گل‌محمدی درمی‌آورد. با حضور ترابی و امیری و پهلوان، پرسپولیس صاحب یک مثلث کاملاً تکنیکی در فاز هجومی می‌شود مثلثی که تن هر حریفی را می لرزاند و می‌تواند در آسیا هم گل محمدی را خوشبخت کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر