5

هاشمی رفسنجانی:از تکرار تاریخ نباید غفلت کنیم

  • کد خبر : 3522
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸

جمعی از فرهنگیان استان کهگیلویه و بوبراحمد صبح یکشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار، اعتماد به مردم و رأی و نظر آنها در اداره کشور را مهمترین راه در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان مقام […]

جمعی از فرهنگیان استان کهگیلویه و بوبراحمد صبح یکشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار، اعتماد به مردم و رأی و نظر آنها در اداره کشور را مهمترین راه در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد تأکید کرد: عمل مجریان به توصیه‌های ایشان می‌تواند زمینه ساز حل مسائل و مشکلات باشد و باور عمومی را به نظام اسلامی بیشتر تقویت کند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به تاریخ اسلام و مسائل صدر آن تأکید کرد: از تکرار تاریخ نباید غفلت کنیم و دور شدن از تأکیدات و دستورات دین و اهل بیت می‌تواند زمینه‌ساز وقایع ناخوشایندی باشد که جامعه اسلامی را با ضرر همراه کند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وقایعی که در کشورهای خاورمیانه در حال اتفاق است، تأکید کرد: حرکت ها در این کشورها با حضور مردم صورت گرفته و این همان راهی است که مردم ما در انقلاب اسلامی ایران طی کردند و با حضور خود استعمار و استبداد را در کشور نابود کردند.
ایشان با اشاره به سیاست‌های اقتصادی و عمرانی گفت: حرکت در مسیر برنامه‌های توسعه، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی که حاصل خردجمعی بودند، می‌توانست بسیاری از مشکلات که امروز شاهد آن هستیم را حل کند و کشور را به جایگاهی که شایسته‌ است، نزدیک کند.
در ابتدای این دیدار آقای شجاعپوریان نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و چند تن از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود از مسائل جامعه پرداختند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر