2

خرید خودرو ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیونی، با مشخصات فنی مناسب

  • کد خبر : 352741
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۱۸

خرید خودرو، برای اغلب خریداران به یکی از مسائل پرچالش و پردغدغه این روزها تبدیل شده‌است. باوجود تحریم‌ها و قانون منع ورود خودروهای بالای ۲٫۵ لیتر به کشور که در سال‌های گذشته وضع شد، پیداکردن خودروهایی با پیشرانه‌ی حجیم و قدرتمند بسیار سخت شده است.

ازدیاد اتومبیل‌های چینی با حجم پیشرانه ۱.۵ لیتری و نبود نمونه‌های داخلی با چنین پیشرانه‌هایی نیز به بدتر شدن مشکل دامن‌زده است. طوری‌که این روزها در بازار خودروی کشور، پیدا کردن اتومبیلی که مشخصات فنی راضی‌کننده‌ای داشته باشند، بسیار سخت‌تر از گذشته شده است. با این‌حال، هنوزهم می‌توان نمونه‌هایی را پیدا کرد که از این نظر خواسته‌های مشتری را برآورده کنند. در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی مشخصات فنی سه خودروی وارداتی می‌پردازیم که ازلحاظ عملکرد فنی بسیار رضایت‌بخش ظاهر شده‌اند و در دسته بهترین خودروها از نظر پیشرانه و مشخصات فنی با بودجه حدود ۷۵۰ میلیونی هستند. اگر قصد خرید خودرو با این مشخصات و در این محدوده قیمتی را دارید، تا انتها همراه ما باشید.

خرید سوناتا ۲۰۱۳ فول YFمید فیس

خرید و فروش هیوندای سوناتا ؛ بازار خودرو هیوندای سوناتا به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید هیوندای سوناتا اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش هیوندای سوناتا فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید هیوندای سوناتا دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش هیوندای سوناتا کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. . برای مشاهده آگهی‌های خرید سوناتا به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/hyundai/sonata/

تاکنون هفت نسل از سوناتا به بازار کشور وارد شده است. اما نسل ششم که با نام وای اف معروف شده است، از محبوبیت خاصی بین خریداران ایرانی برخوردار است. هیوندا سوناتا را می‌توان از مقرون به‌صرفه‌ترین خودرو‌های جهانی به‌‌حساب آورد. این سدان ژاپنی به یک پیشرانه ۴ سیلندر مجهز است که از نظر مصرف سوخت بسیار اقتصادی است. معروف‌ترین نسل هیوندا سوناتا به یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که با تولید ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتن متر گشتاور، نیروی حاصل از این پیشرانه توسط یک گیربکس شش سرعته تمام‌خودکار به‌سوی محور جلوی اتومبیل می‌فرستد. خودرو دارای بیشینه سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است و سرعت صفر تا صدی حدود ۱۰ ثانیه برای این خودرو اعلام شده است. خرید و فروش خودرو سوناتا ۲۰۱۳ ، هم‌اکنون در رنج قیمتی ۷۹۰ میلیون تومان در بازار کشور انجام می‌شود. اگر به‌دنبال خرید خودرویی با توان فنی بالا هستید که هنگام فروش خودرو هم شما را به دردسر نیندازد، می‌توانید هیوندا سوناتا ۲۰۱۳ فول وای اف را در سبد انتخابی خود قرار دهید.

خرید پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸

خرید و فروش پژو ۲۰۰۸ ؛ بازار خودرو پژو ۲۰۰۸ به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید پژو ۲۰۰۸ اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش پژو ۲۰۰۸ فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید پژو ۲۰۰۸ دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش پژو ۲۰۰۸ کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند.

برای مشاهده آگهی‌های پژو ۲۰۰۸ وارد صفحه زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/peugeot/peguet2008/

پژو ۲۰۰۸ ازجمله شاسی‌بلندهایی است که از سال ۹۶ تاکنون در بازار ایران حضور دارد. شهرت این خودروی شاسی‌بلند فرانسوی را به پیشرانه قدرتمند آن نسبت می‌دهند که توانسته نظر بسیاری از خریداران را در سطح جهان به خود جلب کند. این خودرو ازلحاظ قوای فنی عملکرد بسیار بالاتری نسبت‌به دیگر رقیبانش دارد. پژو ۲۰۰۸ در بازار ایران با یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر عرضه می‌شود. این پیشرانه دارای حداکثر قدرت ۱۶۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر است. یک گیربکس شش سرعته تمام اتوماتیک، نیروی این پیشرانه را به دیفرانسیل جلوی اتومبیل می‌رساند. خودرو دارای حداکثر سرعت ۱۹۶ کیلومتر بر ساعت است و در مدت ۸٫۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. علاوه‌بر این، پژو ۲۰۰۸ دارای مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. بازار کارکرده مناسب پژو ۲۰۰۸ این امکان را به شما می‌دهد که هیچ‌گونه نگرانی هنگام خرید و فروش خودرو نداشته باشید. اگر بودجه‌ای حدود ۷۵۰ میلیون تومان دارید و به‌دنبال خرید خودرویی با پیشرانه قدرتمند و بازار کارکرده مناسب می‌گردید، بهتر است پژو ۲۰۰۸ را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

خرید کیا سراتو مدل ۲۰۱۵

خرید و فروش کیا سراتو ؛ بازار خودرو کیا سراتو به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید کیا سراتو اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش کیا سراتو فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید کیا سراتو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش کیا سراتو کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. برای خرید کیا سراتو وارد صفحه زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/kia/cerato/

اگر به‌دنبال خرید خودرو با مشخصات فنی مطلوب هستید کیا سراتو ۲۰۱۵ نیز می‌تواند یکی از اولویت‌های خرید شما باشد که هم‌اکنون در محدوده قیمتی ۷۳۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور معامله می‌شود. تا به امروز چهار نسل از کیا‌ سراتو به بازار جهانی وارد شده است. این خودرو به‌عنوان یک سدان جمع‌وجور کمپانی کیا از سال ۲۰۰۳ به سبد محصولات این شرکت اضافه شد. آخرین مدل‌های کیا سراتو مربوط به سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند که توسط شرکت اطلس خودرو وارد کشور شد. این خودرو به یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۲ لیتر مجهز است که نیرویی معادل ۱۵۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۹۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه را توسط یک گیربکس شش سرعته تمام‌خودکار تیپ ترونیک، به دیفرانسیل جلوی اتومبیل می‌فرستد. خودرو شتاب صفر تا صد ۱۰٫۵ ثانیه را از خود به‌ثبت رسانده است و دارای حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی کیا سراتو ۷٫۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. با مشاهده این اعداد می‌توان گفت کیا سراتو مدل ۲۰۱۵ از لحاظ عملکرد فنی به‌ راحتی می‌تواند پاسخگوی مشتریان خود باشد.

سخن آخر

شاید به‌نظر برسد که فروش خودرو در مقایسه با خرید آن امر ساده‌تری است اما طی سال‌های اخیر کلاهبرداری‌های متعدد در زمینه فروش خودرو دست دوم و صرف زمان زیاد برای آگهی‎‌کردن، پاسخ به تماس و هماهنگی جهت بازدید عملا فروش ماشین را به امری پیچیده و زمان‌بر تبدیل کرده است. در خدمت فروش خودرو سفارشی تمامی این موارد توسط تیم فروش همراه مکانیک انجام می‌شود تا فروشندگان خودرو یک فروش راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند.

در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی سه خودرو برتر خارجی از نظر پیشرانه و عملکرد فنی پرداخته شد. اگر بودجه‌ای حدود ۷۵۰ میلیون تومان در اختیار دارید، می‌توانید به‌سراغ بازار کارکرده این خودروها بروید و با پرداخت هزینه‌ای در این حدود، صاحب یک خودرو با توان فنی بالا و عملکرد مناسب شوید.

منبع: خرید خودرو ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیونی با مشخصات فنی مناسب

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352741

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر