3

تا آخر به پای فرهاد مجیدی می‌مانیم و در کنارش برای قهرمانی می‌جنگیم

  • کد خبر : 354149
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

بازیکنان استقلال پس از پیروزی در دربی با یکدیگر عهد کردند که اجازه ندهند مشکلات بیرونی مانع از کسب قهرمانی جام‌حذفی شود.

شادی بازیکنان استقلال؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
آبی‌پوشان پس از برتری مقابل حریف سنتی، در رختکن سر از پا نمی‌شناختند و مشغول شادی بودند. البته آنها در عین حال اتفاقات رخ داده در تابستان سال گذشته را نیز فراموش نکرده و از یاد نبرده‌اند که بلافاصله پس از برتری در دربی جام حذفی،  استقلال دچار اختلافات درونی شدند. استقلال یک جدال فوق‌العاده مهم و حیثیتی را به سود خود تمام کرد تا راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی شود و حالا می‌توان آنها را شانس اول فتح این مسابقات تلقی کرد.

آبی‌پوشان پس از برتری مقابل حریف سنتی، در رختکن سر از پا نمی‌شناختند و مشغول شادی بودند. البته آنها در عین حال اتفاقات رخ داده در تابستان سال گذشته را نیز فراموش نکرده و از یاد نبرده‌اند که بلافاصله پس از برتری در دربی جام حذفی، استقلال دچار اختلافات درونی شدند و در نهایت فینال را واگذار کردند تا دستشان از کاپ قهرمانی دور بماند. اتفاقاً تعدادی از بازیکنان استقلال پنج‌شنبه شب پس از پایان بازی در رختکن با اشاره به شرایط موجود و وضعیت کنونی باشگاه می‌گفتند: «با وجود همه مشکلات، تا آخر به پای فرهاد مجیدی می‌مانیم و در کنارش برای قهرمانی می‌جنگیم. این بار اجازه نمی‌دهیم اتفاقات گذشته باعث از دست رفتن کاپ جام حذفی شود. حالا به نیمه نهایی رسیده‌ایم و طوری تلاش می‌کنیم تا ماه آینده با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیریم و به خاطر فتح جام حذفی در رختکن شادی کنیم.»

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است رقابت‌های جام حذفی حداکثر تا روز هجدهم مرداد به پایان برسد و استقلال برای رسیدن به فینال ابتدا باید از میان گل گهر، فولاد و یا برنده جدال ملوان و خیبر خرم آباد، در مرحله نیمه نهایی به قید قرعه مقابل یکی از آنها صف‌آرایی کند و در صورت برتری به فینال جامی برسد که آن را بیشتر از هر تیم دیگر ایرانی فتح کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر