3

پرسپولیس بدون تردید خطرناک‌ترین تیم فصل جدید خواهد بود.

  • کد خبر : 35767
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۰

اگر پرسپولیس نتواند به تعهدات مالی‌اش عمل کند، باید منتظر سرنوشت تلخ و غم انگیزی برای این تیم کهکشانی باشیم.

 باشگاه خبرنگاران: سرخپوستان تهرانی در فصل نقل و انتقالات هرچه ستاره و بازیکن ملی پوش در فوتبال ایران بود را جذب کردند و تیمی کهکشانی بسته‌اند تا هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که تیم محبوبشان اوج بگیرد و دوران با شکوهش در سطح اول فوتبال ایران را تکرار کند اما باید به نکات خاصی در این رابطه اشاره کنیم که ممکن است برای پرسپولیس در فصل جدید مشکل ساز شود. به خدمت گرفتن ستاره برای تیم‌های بزرگ لازم و واجب است اما مدیریت براین ستاره‌ها بسیار مهم‌تر است به خصوص در تیمی مثل پرسپولیس که کوچک‌ترین اتفاق پتانسیل تبدیل شدن به بزرگ‌ترین جنجال را دارد. مدیریت بر این ستاره‌ها هم به کادر فنی مربوط می‌شود و هم مدیران سطح بالای باشگاه و باید طوری رفتار و برخورد شود که این ستاره‌ها گرفتار حواشی اطراف پرسپولیس نشوند و بتوانند با آرامش و تمرکز کامل کار کنند.

نکته بعدی قراردادهای سنگین بازیکنان پرسپولیس است که از گوشه و کنار شنیده می‌شود محمد رویانیان برای جذب آن‌ها ارقام نجومی را درنظر گرفته است، اگر باشگاه پرسپولیس، چه رویانیان باشد و چه نباشد، نتواند به این تعهدات سنگین عمل کند، آنوقت چه بلایی بر سر این تیم پرستاره و کهکشانی خواهد آمد. امروز که پرسپولیس تمام ستاره‌ها را جذب کرده و انتظارات را به حداکثر ممکن رسانده، اگر نتواند به تعهدات مالی‌اش عمل کند، باید منتظر سرنوشت تلخ و غم انگیزی برای این تیم کهکشانی باشیم.

بحث دیگر بازیکنان فصل قبل تیم هستند که نسبت به بازیکنان جدید مبلغ قراردادشان بسیار کمتر است و اگر پرسپولیس نتواند شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشد، این اختلاف سطح مالی خودش را کاملاً نشان خواهد داد ومشکلات زیادی برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد پس رمز اصلی موفقیت پرسپولیس همدلی و همبستگی بازیکنان سابق و جدید این تیم پرطرفدار است.

باید به این مسأله هم اشاره کنیم که اکثر مهره‌های پرسپولیس درحال حاضر ملی پوش هستند، حضور آن‌ها در اردو‌ها و بازیهای تیم ملی بدون شک خستگی و البته مصدومیت به همراه خواهد داشت. سوال اینجاست که آیا پرسپولیس روی نیمکت خود بازیکنانی دارد که بتوانند جای ستاره‌های ملی پوش این تیم بزرگ را پر کنند تا غیبت آن‌ها احساس نشود و به روند تیم هم لطمه‌ای وارد نشود. همانطور که گفتیم پرسپولیس خطرناک‌ترین تیم فصل جدید فوتبال ایران است و سرخپوستان تهرانی باید بسیار خوش شانس باشند که در فصل جدید دچار مشکل نشوند و بتوانند به سلامت از این لیگ سنگین عبور کنند و به اهدافی که هم اکنون ترسیم کرده‌اند، دست یابند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر