1

صنایع کوچک ۴۱ درصد اشتغال خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است

  • کد خبر : 35790
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: صنایع کوچک ۴۱ درصد اشتغال و ۲۸ درصد سرمایه گذاری صنعتی در خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار افق از مشهد علی سلیمانی،صبح امروز در نخستین بازدید رئیس مجمع نمایند استان خراسان رضوی  از حوزه شهرکهای صنعتی از شرایط مناسب جهت ایجاد زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی اظهار کرد: شرایط بسیار مناسبی جهت سرمایه گذای کلان در شهرکها ونواحی صنعتی خراسان رضوی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به وجود پنج هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان افزود: ۹۰ درصد از این واحدها به دلیلی اشتغال زایی برای کمتر از ۵۰ نفر، جزو صنایع کوچک محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه میزان اشتغال در بخش صنعت استان ۱۵۷ هزار نفر است، اضافه کرد: صنایع کوچک ۴۱ درصد اشتغال و ۲۸ درصد سرمایه گذاری صنعتی در خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.
سلیمانی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان برای برگزاری دوره های آموزشی، تورهای صنعتی داخلی و خارجی برای صنعتگران، ارائه خدمات مشاوره ای را دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در مورد مزایای اقتصادی احداث این شهرک ها گفت: در کنار هم بودن واحدهای صنعتی که دارای فرصت ها و تهدیدهای یکسان هستند، علاوه بر فراهم شدن امکان ارائه خدمات یکپارچه دولتی، تسهیل در مدیریت شهری و زیست محیطی و هم افزایی این واحدها را به همراه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر