1

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به امارات پیشنهاد داد به ائمه فلسطینی مساجد درس میانه‌روی دهد!

  • کد خبر : 360013
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به امارات با وزیر کشور امارات دیدار و از مسجد شیخ زاید در ابوظبی بازدید کرد.

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به امارات پیشنهاد داد به ائمه فلسطینی مساجد درس میانه‌روی دهد!

به گزارش افق نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، آیلت شاکید، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به امارات با سیف بن زاید آل نهیان، وزیر کشور امارات دیدار کرد.

دو وزیر درباره توافق لغو ویزاهای ورود بین امارات و اراضی اشغالی که اکتبر ۲۰۲۰ امضا و اخیرا وارد مرحله اجرایی شد و طرح‌هایی برای تقویت همکاری میان دو طرف از جمله پروژه‌های میان ادیان برای تقویت جوامع دینی و مذاکره بحث و تبادل نظر کردند.

شاکید پیشنهاد داد که ائمه مسلمان فلسطینی در داخل خط سبز در امارات برای فراگیری “میانه روی دینی، سازش و مبارزه با خشونت” آموزش ببینند.

وزارت داخلی رژیم صهیونیستی نظارت بر مأموریت تعیین ائمه مسلمان در شهرهای عرب نشین در منطقه ۴۸ و تعیین ۳۰۰ امام و مؤذن در ۲۷۰ مسجد را برعهده دارد.

شاکید تأکید کرد که روابط میان دو طرف مهم و استراتژیک است. وی از سیف بن زاید خواست به اراضی اشغالی سفر کند تا در نماز مشترک میان ادیان که نوامبر برگزار می‌شود، شرکت کند.

شاکید همچنین از مسجد شیخ زاید و مجسمه “واحه الکرامه”(مجسمه یادبود سربازان اماراتی که در جنگ‌ها کشته شده‌اند) بازدید کرد.

وی گفت: امروز دیدم که صلح واقعی چیست. نظام روابط استراتژیک میان اسرائیل و امارات اهمیت زیادی دارد.

از سوی دیگر، تمار زاندبرگ، وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی طی بازدید از نمایشگاه اکسپو در دبی گفت، معامله امضا شده میان یک شرکت اسرائیلی و شرکای اماراتی درباره انتقال نفت از خلیج فارس به اروپا از طریق اسرائیل خطرات زیست محیطی دارد.

وی گفت: دولت ظرف چند هفته تصمیمی در این باره خواهد گرفت. وی نسبت به نشت نفت که صخره‌های مرجانی در ایلات را در معرض خطر قرار می‌دهد، هشدار داد.

زاندبرگ اعلام کرد که همکاری منطقه‌ای کلید تحقق اهداف است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360013

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر