6

شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی‌گردد/ طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!

  • کد خبر : 361522
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۸

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم اراک حمایتشان را بیشتر می‌کنند و شکی نیست تیم دوباره بر می‌گردد.

شک ندارم پرسپولیس دوباره برمی‌گردد/ طارمی داشت مسیرش را کج میرفت!

به گزارش افق نیوز ، حسین ماهینی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک، گفت: مسابقات لیگ تازه شروع شده است. فکر می‌کنم پرسپولیس هم بعد از ۲۷۰ روز در لیگ شکست خورد. امیدوارم این باخت پلی برای موفقیت‌های بیشتر باشد و برای ادامه راه درس بگیرند.

وی ادامه داد: مطمئناً پرسپولیس بر می‌گردد. شکی در این نیست. در این چند سال فرهنگسازی شد و هواداران دیدند حمایت از تیم چقدر تاثیر دارد. آنها با این باخت حمایتشان را بیشتر می‌کنند تا قهرمانی ششم را به دست بیاورند.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که همشهری مهدی طارمی هم هست، در خصوص موفقیت این لژیونر ایران در تیم پورتو پرتغال گفت: با مهدی در ارتباطم. از همان اوایل که آمده بود معلوم بود پسر با استعدادی است. این پیشرفت حقش بود. او داشت یکسری جاها را کج می‌رفت که صاف کردیم. (با خنده)

ماهینی که با برنامه «سلام صبح بخیر» صحبت می‌کرد، تصریح کرد: مهدی راهش را پیدا کرد. خوشحالی موفقیت او برای ما بوشهری‌ها دوبل است ولی کل مردم ایران با او کیف می‌کنند.

وی که این فصل در تیم سایپا و در لیگ دسته اول بازی می‌کند، یادآور شد: امسال چهار، پنج پیشنهاد لیگ برتری داشتم. یک زمان همه چیز کنار می‌گذاشتم و می‌گفتم فقط فوتبال ولی الان خانواده برای من حرف اول را می‌زند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تلاشش برای پرسپولیسی کردن مهدی قایدی قبل از انتقال او به استقلال هم اظهار کرد: آن زمان که مهدی در تیم ایرانجوان بازی می‌کرد، آنالیزور پرسپولیس به من گفت که برانکو ایوانکوویچ قایدی را می‌خواهد. من با تماس گرفتم و گفتم برانکو بازی‌هایت را دیده است و تو را می‌خواهد.

ماهینی افزود: مهدی به من گفت “باشه” که بعداً یکسری اتفاقات دیگر افتاد. البته مهدی خودش استقلالی بود و دوست داشت برود آنجا.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر