6

دلار از میانه کانال ۲۷ هزار تومان گذشت | جدیدترین قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی؛ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

  • کد خبر : 367097
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۱۶ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۹ تومان افزایش یافت. در عین حال قیمت دلار در بازار آزاد از میانه کانال ۲۷ هزار تومان نیز گذشت تا امروز نیز به روند صعودی خود ادامه دهد.  

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۱۶ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۹ تومان افزایش قیمت داشت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد نیز تا ساعت تنظیم این خبر حدود ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. برخی کانال های تلگرامی و سایت ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۷ هزار  و ۳۵۰ تا ۲۷ هزار و  ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند.

اخبار منتشر شده درباره نتایج مذاکرات وین موجب شده است تا قیمت دلار مجددا سمت و سوی افزایشی به خود بگیرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی که تا پیش از این از رو به پایان بودن زمان برای بازگشت متقابل به تعهدات برجامی سخن می‌گفت، اعلام کرد: «هنوز معتقدیم زمان برای حل اختلافات باقیمانده ما وجود دارد.»

ند پرایس در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد که از او پرسید مذاکرات تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و نظر او در خصوص اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر اینکه توپ در زمین آمریکا است، چیست؟ ادعا کرد همه کسانی که در مذاکرات حضور دارند می دانند چه کسی پیشنهادات سازنده ارائه کرده و چه کسی خواسته های نامربوط به برجام مطرح کرده است. با این حال ما در مورد این مسائل به صورت علنی صحبت نخواهیم کرد.

امروز قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۶۴ تومان و ۲۵ هزار و  ۳۱۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۱۹ تومان افزایش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو  ۲۸  هزار و  ۲۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۹ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۵۰ تومان و ۲۵ هزار و ۳۰۲ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و قیمت یورو ثابت مانده است.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۸۷ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۴۰۸ تومان اعلام شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر