2

رونمایی از دوقلوهای برزیلی – ایرانی استقلال! +تصاویر

  • کد خبر : 372094
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۹

تصاویر منتشر شده از تمرینات روزهای گذشته استقلال مشخص می‌کرد اعضای این تیم رفته رفته روابط صمیمانه‌تری با یکدیگر پیدا می‌کنند.

عکس| رونمایی از دوقلوهای برزیلی – ایرانی استقلال!

اعضای تیم استقلال پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به فرودگاه مهرآباد رفته و عازم خوزستان شدند.

بیشتر بخوانید:

اتفاق تلخ برای بازیکن جدید استقلال/ استخوان خرید آبی‌ها ترک برداشت!

در تصاویر منتشر شده از تمرین بعد از ظهر امروز استقلالی‌ها نکته جالب توجه این بود که دو بازیکن ایرانی و خارجی استقلال در چند عکس در کنار یکدیگر حضور داشتند و مشخص بود که این دو نفر این روزها در کادر دفاعی تیم استقلال به یکدیگر نزدیک تر از ساید نفرات هستند.

عکس| رونمایی از دو قولوهای برزیلی – ایرانی استقلال!

صالح حردانی و رافائل سیلوا مدافعان کناری و میانی تیم استقلال در تصاویر منتشر شده از استقلالی‌ها در تمرین و فرودگاه بارها کنار یکدیگر دیده شدند. برخی از بازیکنان استقلال این دو را دوقلوهای برزیلی – ایرانی تیم می‌دانند.

عکس| رونمایی از دو قولوهای برزیلی – ایرانی استقلال!

تفاوت جالب این دو با یکدیگر این است که صالح حردانی ۲۳ ساله متولد شهر دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد است و دوست صمیمی این روزهایش رافائل سیلوا ۳۰ ساله متولد شهر‏ ورگم گراند، از توابع شهر بزرگ ریودوژانیرو برزیل است. جالبتر اینکه این دو با هم ۱۷ سانتی متر هم تفاوت قد دارند. حردانی ۱۷۶ سانتی متر و سیلوا ۱۹۳ سانت قد دارند. همچنین آنها که خالکوبی‌های زیادی هم روی بدنشان دارند در اکثر تصاویر کنار یکدیگر هستند و حتی در یکی از عکس‌های منتشر شده با لبخند دندان نما روبه دوربین عکاس باشگاه لایک هم نشان داده‌اند!

عکس| رونمایی از دو قولوهای برزیلی – ایرانی استقلال!

صالح حردانی مدافع ملی پوش تیم استقلال در نیم فصل لیگ برتر گذشته از باشگاه فولاد به استقلال پیوست و رافائل سیلوا نیز در همان برهه از باشگاه الفیصلی عربستان به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شد تا وجه تمایز و تشابه‌های زیاد این دو نفر بیش از هر چیز به چشم بیاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر