2

در جریان آزمون کارشناسی ارشد ۳ نفر متخلف دستگیر شدند و یک نفر هم تحت تعقیب است.

  • کد خبر : 3746
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی ۳ نفر متخلف دستگیر شدند و یک نفر هم تحت تعقیب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، یک مقام مسئول در دفتر مرکزی حراست وزارت بهداشت با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از برگزاری آزمون مطلع شدیم که […]

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی ۳ نفر متخلف دستگیر شدند و یک نفر هم تحت تعقیب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، یک مقام مسئول در دفتر مرکزی حراست وزارت بهداشت با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از برگزاری آزمون مطلع شدیم که ۲ نفر با تبانی یکدیگر قصد داشتند که سؤالات آزمون را از محل برگزاری آزمون خارج کرده و توسط موبایل، اطلاعات و پاسخ‌های صحیح را خارج کنند.
وی افزود: این دو نفر ۲۰ دقیقه بعد از شروع آزمون شناسایی شدند که بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفته شد که پس از حاضر شدن در محل، اقدام به دستگیری فرد متخلف کردند.
این مقام مسئول افزود: در شیراز نیز ۲ نفر به همین روش قصد تخلف را داشتند که با همکاری نیروی انتظامی، آنها نیز دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه، ۳ نفر مستقیماً دستگیر شدند و یک نفر هم تحت تعقیب است. پرونده این ۳ نفر در مراجع قضایی تحت پیگیری است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر