2

کدام بازیکنان استقلال به پارتی دعوت بودند ولی نرفتند ؟

  • کد خبر : 375078
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

حضور چند بازیکن استقلال در یک میهمانی شبانه حسابی حاشیه ساز شد.

کدام بازیکنان استقلال به پارتی دعوت بودند ولی نرفتند ؟

ماجرای دستگیری چند فوتبالیست مطرح در یک پارتی شبانه حسابی جنجال آفرین شد و این قضیه حواشی زیادی را برای این افراد به وجود آورد. ماجرا از این قرار بود که ۹ فوتبالیست فعلی فوتبال ایران به همراه چند بازیکن قدیمی در ویلایی در دماوند و در حالتی غیرطبیعی دستگیر شدند و حتی گفته شد این نفرات چند ساعتی هم در بازداشتگاه بودند و بعد از دادن تعهد آزاد شدند. در همین رابطه باشگاه‌هایی که بازیکنانشان در آن میهمانی حضور داشتند، قصد دارند تا برخورد شدیدی با این افراد انجام دهند و قطعا جریمه‌هایی هم برای خاطیان در نظر گرفته خواهد شد.

آنطور که اعلام شد میهمانی مربوط به سالگرد ازدواج یکی از ستاره های استقلال بوده و چند بازیکن مطرح این تیم هم در آن میهمانی حضور داشتند. نکته جالب اینجاست که چند بازیکن دیگر فعلی استقلال و چند ستاره دیگر لیگ برتری هم به آن میهمانی دعوت شده بودند ولی بنابردلایل شخصی و گرفتاری هایی که داشتند، نتوانستند در جشن سالگرد ازدواج هم تیمی خود شرکت کنند. یکی از این بازیکنان که بازیکن مطرحی هم به حساب می آید و سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، بعد از اینکه خبر دستگیری افراد حاضر در میهمانی را شنید، از اینکه خودش در آن میهمانی شرکت نکرده بود ابراز خرسندی کرد.

این بازیکن در جمع دوستانه خود عنوان کرد: من هم به آن میهمانی دعوت بودم و حتی برای رفتن دودل بودم. در نهایت بنابردلایلی تصمیم گرفتم که به آن میهمانی نروم و در خانه بمانم. شانس آوردم که این اتفاق برای من رخ نداد وگرنه حواشی زیادی برایم به وجود می آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر