3

جنایات و خیانت‌های مثلث شوم با نقاب مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر به رسوایی رسیده است

  • کد خبر : 3794
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در نطق میا‌ن دستور در صحن علنی مجلس با تسلیت شهادت امام موسی‌ کاظم(ع) و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی اظهار داشت: خدا را شاکریم که جان رهبر معظم انقلاب را در […]

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در نطق میا‌ن دستور در صحن علنی مجلس با تسلیت شهادت امام موسی‌ کاظم(ع) و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی اظهار داشت: خدا را شاکریم که جان رهبر معظم انقلاب را در حادثه ۶ تیر ماه حفظ کرد تا ما امروز از حضور ایشان با عنوان رهبر انقلاب بهره ببریم.

وی افزود: نوع خیزش‌های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نشان داد که منشاء اصلی آن بیداری اسلامی است و اسلام به عنوان یک مکتب مترقی می‌تواند مبنای یک نظام حکومتی در جهان باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگ غیر‌الهی غرب عامل دور شدن مسلمانان از هویت اسلامی‌شان شده بود لذا بیداری اسلامی پدید آمده حاکی از این است که ملت‌ها می‌خواهند حیات دینی خود را بازیابند.

آلیا ادامه داد: جایگاه عزتمند جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه با پیشرفت‌های علمی، فنی، هسته‌ای و سیاسی کشور در سال‌های اخیر سبب شد که کشورمان کانون توجه ملت‌ها شود. مضاف بر آن در بحث مقاومت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی ملت ما حرف اول را می‌‌زند و همه این عوامل جایگاه الگویی به کشور و ملت ما داد و باشد که به‌زودی کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان را شامل شود.

وی همچنین یادآور شد: در این مقام حماسه آفرینی‌های مردم انقلابی و مسلمان مصر، تونس، یمن و بحرین را ارج می‌نهیم و اقدامات ضد حقوق‌ بشری حاکمان دست نشانده آمریکا و انگلیس را محکوم می‌کنیم و به‌ویژه درود و ارادت ویژه خود را به شاعر جوان و انقلابی خانم آیات که زینب‌گونه، یزد بحرین را رسوا کرد، تقدیم می‌کنیم و امیدواریم به‌زودی این ملت‌ها لذت پیروز بر ستمگران را تجربه کند.

نماینده تهران در خانه ملت همچنین گفت: امیدواریم با پیروزی این ملت‌های مسلمان شکست نهایی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی رقم بخورد و آزادی قدس شریف محقق شود.

آلیا ادامه داد: جنایات و خیانت‌های مثلث شوم با نقاب مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر به رسوایی رسیده و وقت بیداری سازمان‌های ذیربط بین‌المللی است که برای محاکمه و مجازات آنها به خود بیایند.

وی افزود: با تقدیر و تشکر از رئیس قوه قضایی و قضات شریف ایران اما جای سؤال است که چرا پس از گذشت ۲ سال از جریان براندازی فتنه و وارد آمدن خسارت‌های شدید مادی، معنوی و حیثیتی به ملت هنوز عوامل خائن آن در کشور محاکمه نشده‌اند، اگر‌چه تدبیر و درایت رهبری توطئه‌ها را خنثی و بصیرت ملت را ارتقاء بخشید و ملت در مقابل میکروب‌های سیاسی و اجتماعی مصمون شدند اما عدالت حکم می‌کند که فتنه‌گران مجازات شوند و جرثومه‌های فراری و لندن‌نشین آنها نیز با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی تحت تعقیب، استرداد و محاکمه قرار بگیرند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: ‌می‌بینیم که نشریه ۹ دی که در این زمینه روشنگری می‌کند نیز توقیف می‌شود که امیدواریم به‌زودی این نشریه رفع توقیف شود.

آلیا با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت: رهبر انقلاب با تدبیر خویش امسال را سال جهاد اقتصادی نامگذاری فرمودند تا این امر مهم به گفتمان عمومی و در صدر اولویت‌های مسئولان قرار گیرد لذا شایسته است که تمام نهادهای و دستگاه‌هایی که در فرآیند جهاد اقتصادی قرار دارند، با یکدیگر فعالیت و هم‌افزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: ملت عزیز شما در روزهای اخیر به طرق مختلف رنج و تاسف خود را از فرآیند ناخوشایند سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه مجلس منعکس کردید، اما بدانید رهبر عزیز انقلاب با اشراف به جزئیات مسائل داخلی و بین‌المللی بیش از همه ما رنجیده‌اند لذا ما از محضر ایشان عذر می‌خواهیم و شرمنده‌ایم.

نماینده تهران در مجلس افزود: مقام معظم رهبری فردای آن روز هیئت رئیسه و برخی از نمایندگان مجلس را فرا‌خواندند و به آنها تذکر دادند و خواهان جبران شدند لذا گاهی حوادثی پیش می‌آید که باید به خدا توکل کرد.

آلیا با بیان اینکه مجلس به رئیس جمهور اهانت کرد، گفت: مجلس می‌تواند سؤال و استیضاح کند اما حق ندارد به کسی اهانت کند، به خصوص به رئیس جمهور و حتی جای سؤال است که کدام مجلس به روسای جمهور قبلی اهانت کرده است و این موضوع خلاف ادب، حق و ظلم بود.

وی ادامه داد: قوه مقننه و مجلس حق ندارد به هیچ کس اهانت کند به خصوص به رئیس جمهور چرا که مجلس مظهر فضائل ملت است. این چه فضائل ملت است.

وی یادآور شد: من به آقای لاریجانی تذکر دادم چرا که همین مانده نمایندگان فحاشی کنند، کتک بزنند، من متحیر شدم که نمایندگان به صورت علنی و در مقابل چشم مردم به رئیس جمهور توهین کردند چرا که این کار خلاف اخلاق و حق است و من صریحا از این عمل که در زمان صحبت رئیس جمهور اتفاق افتاد ناراحت شدم.

این عضو کمیسیون امنیت گفت: آقای لاریجانی شما در این زمینه تقصیر کردید چرا‌که باید جلسه را متوقف می‌کردید.

آلیا ادامه داد: من از این رفتار نمایندگان ناراحت هستم چرا که رفتار آنها درست نبود، هر چند اگر از رئیس جمهور هم ناراحت بودند، باز هم این رفتار درست نبود و آقای لاریجانی باید برخورد می‌کردند. من اعتراضی به رای شما ندارم، چرا‌که این حق شما است اما این‌گونه برخوردها درست نیست.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری نفرمودند که این موضوع منعکس نشود و من از مسئولان اجرایی تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر